“Amsterdamda bir türk restauranti”
Beoordeling van Maydanoz

Maydanoz
Reserveren met
Maydanoz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 763 van 4.655 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: Oude Pijp
Beschrijving: Maydanoz is een oost-mediteraanse keuken, hierbij kun je denken aan de middelandse zee gedeelte van Turkije (antalya, adana, antakya, mersin) en landen zoals syrie, libanon, israel en Griekenland. Wij richten ons meerendeel op de turkse gedeelte van de mediteraanse keuken. De naam Maydanoz is dan ook Turks en betekent simpelweg ‘peterselie’. Peterselie is een veelgebruikte kruid die bijna in alle gerechten van onze keuken gebruikt wordt. Naast de diverse hoofdgerechten die bereid worden op de houtskoolgrill bieden wij u een ruime keuze aan verschillende soorten koude & warme mezze’s. In Spanje hebben ze tapas en bij ons in de oost mediteraanse keuken noemen wij dit mezzes. Dit zijn kleine voorgerechten, zowel warm als koud geserveerd. U kunt alvast een kijkje nemen in de menukaart bij deze overheerlijke gerechten. Al onze gerechten worden bereid met verse ingrediënten en biologische kruiden (deze kruiden worden in het oosten van Turkije door ons zelf gehaald) U kunt van deze heerlijke gerechten genieten in onze authentiek ingerichte restaurant waarbij sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid voorop staan. Dineren wordt nog gezelliger als u in de zomermaanden buiten op het terras, midden in de Pijp (oud-zuid) kunt genieten van de ondergaande zon met een glaasje turkse wijn of raki Tevens verzorgen wij bij minimaal 20 personen ook catering service bij het organiseren van een feest, buffet, receptie of andere feestelijke aangelegenheden. U kunt kiezen voor zowel warme als koude gerechten. Alles is bespreekbaar!!
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2018
18 november 2017 beoordeeld

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Maydanoz bekeken, bekeken ook

In Maydanoz geweest? Deel je ervaringen!