“Aanrader in Amsterdam ”
Beoordeling van Maydanoz

Maydanoz
Reserveren met
Maydanoz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 797 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Maydanoz is een oost-mediteraanse keuken, hierbij kun je denken aan de middelandse zee gedeelte van Turkije (antalya, adana, antakya, mersin) en landen zoals syrie, libanon, israel en Griekenland. Wij richten ons meerendeel op de turkse gedeelte van de mediteraanse keuken. De naam Maydanoz is dan ook Turks en betekent simpelweg ‘peterselie’. Peterselie is een veelgebruikte kruid die bijna in alle gerechten van onze keuken gebruikt wordt. Naast de diverse hoofdgerechten die bereid worden op de houtskoolgrill bieden wij u een ruime keuze aan verschillende soorten koude & warme mezze’s. In Spanje hebben ze tapas en bij ons in de oost mediteraanse keuken noemen wij dit mezzes. Dit zijn kleine voorgerechten, zowel warm als koud geserveerd. U kunt alvast een kijkje nemen in de menukaart bij deze overheerlijke gerechten. Al onze gerechten worden bereid met verse ingrediënten en biologische kruiden (deze kruiden worden in het oosten van Turkije door ons zelf gehaald) U kunt van deze heerlijke gerechten genieten in onze authentiek ingerichte restaurant waarbij sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid voorop staan. Dineren wordt nog gezelliger als u in de zomermaanden buiten op het terras, midden in de Pijp (oud-zuid) kunt genieten van de ondergaande zon met een glaasje turkse wijn of raki Tevens verzorgen wij bij minimaal 20 personen ook catering service bij het organiseren van een feest, buffet, receptie of andere feestelijke aangelegenheden. U kunt kiezen voor zowel warme als koude gerechten. Alles is bespreekbaar!!
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer gastvrij, goed turks restaurant waar je heerlijk mezze kan eten! Grote keuze, fijne sfeer en goed betaalbaar!

Datum van bezoek: januari 2018
Kazimsoy, Eigenaar van Maydanoz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst worden we meteen gastvrij begroet. En de hele avond blijft het klantgericht. Bovendien is het eten erg lekker. Alles opgeteld een bijzonder geslaagde avond. Mede dank zij de gastheer van dit restaurant. Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2017

15 december 2017 beoordeeld

Zeer gastvrij ontvangst, snelle bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding qua eten. Smaak was prima!

Datum van bezoek: december 2017

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier regelmatig vooral de gastvrijheid en vriendelijke bediening, informeel en gastvrij. Wij eten graag diverse voorgerechten omdat elk gerecht zijn eigen karakter en smaak heeft. Sommige met verfijnde grill smaak andere weer smakelijk door verschillende kruiden en ingrediënten.
Naast de gunstige prijs is het een aanrader. Niet voor niets komen wij hier vaak.

Datum van bezoek: oktober 2017

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2014 kwamen we voor het eerst in dit kleine fijne restaurant. Mijn oordeel is alleen nog maar positiever geworden. Ik voel me hier thuis, welkom en verwend. Alles is zoals ik me dat wens- de ontvangst, de aandacht, de gerechten, de wijn en de prijs. Intussen is de zaak geleidelijk mooier gemaakt, maar de aangename eenvoud is gebleven. De tekst op het kaarslichtje in het toilet is dan ook zeer op z'n plaats. Hier zullen we met regelmaat blijven komen, ook met de kinderen.

Datum van bezoek: juli 2017

Thank you for your reviews !!!

Reizigers die Maydanoz bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Maydanoz geweest? Deel je ervaringen!