“Een rustige zondagavond in Amsterdam”
Beoordeling van Maydanoz

Maydanoz
Reserveren met
Maydanoz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 798 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Maydanoz is een oost-mediteraanse keuken, hierbij kun je denken aan de middelandse zee gedeelte van Turkije (antalya, adana, antakya, mersin) en landen zoals syrie, libanon, israel en Griekenland. Wij richten ons meerendeel op de turkse gedeelte van de mediteraanse keuken. De naam Maydanoz is dan ook Turks en betekent simpelweg ‘peterselie’. Peterselie is een veelgebruikte kruid die bijna in alle gerechten van onze keuken gebruikt wordt. Naast de diverse hoofdgerechten die bereid worden op de houtskoolgrill bieden wij u een ruime keuze aan verschillende soorten koude & warme mezze’s. In Spanje hebben ze tapas en bij ons in de oost mediteraanse keuken noemen wij dit mezzes. Dit zijn kleine voorgerechten, zowel warm als koud geserveerd. U kunt alvast een kijkje nemen in de menukaart bij deze overheerlijke gerechten. Al onze gerechten worden bereid met verse ingrediënten en biologische kruiden (deze kruiden worden in het oosten van Turkije door ons zelf gehaald) U kunt van deze heerlijke gerechten genieten in onze authentiek ingerichte restaurant waarbij sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid voorop staan. Dineren wordt nog gezelliger als u in de zomermaanden buiten op het terras, midden in de Pijp (oud-zuid) kunt genieten van de ondergaande zon met een glaasje turkse wijn of raki Tevens verzorgen wij bij minimaal 20 personen ook catering service bij het organiseren van een feest, buffet, receptie of andere feestelijke aangelegenheden. U kunt kiezen voor zowel warme als koude gerechten. Alles is bespreekbaar!!
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het zondag toch altijd rustig is in Amsterdam gingen we gewoon wandelend op zoek naar een geschikt restaurant. Maydanoz zag ze gezellig uit en eenmaal binnen werd dit bevestigd door de gastvrouw. Een mooie gevarieerde kaart en ik had eens geen zin in vlees en had nog steeds een ruime keuze. Heerlijke tapenade en wat turks brood van onder de grill. Alles was lekker en was mooi gepresenteerd. Goed wijntje, alles dik in orde. Hier komen we misschien wel eens terug!

Datum van bezoek: april 2017
Kazimsoy, Eigenaar van Maydanoz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

Bedankt tot volgende keer!!

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Turks restaurant zoals een Turks restaurant moet zijn: ongecompliceerd. Weinig verrassing Op het menu, maar dat hoeft ook niet als de kok de keuken zo goed beheerst. Verder is de sfeer gewoontjes, maar ook dat stoort niet. In een Turks restaurant kom je nu eenmaal voor het eten. En dat maakt hier alles goed.

Datum van bezoek: oktober 2016
Kazimsoy, Eigenaar van Maydanoz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Thank you for your reviews !!!

25 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, uitgebreide keuze mogelijkheid voor vegetariërs ook! Maar ook lekker gegrild vlees en vis. Smakelijk gepresenteerd!

Datum van bezoek: januari 2017

Bedankt voor u recensies!!!

27 juni 2016 beoordeeld

Best lekker hoor, het eten bij Maydanoz. Johannes was er super enthousiast over. Vriendelijke bediening ook. Ik was er al eerder. Het mag wat mij betreft nog iets meer feest zijn in de smaakbeleving. wat gedurfder, moet het echt zo authentiek zijn? Wellicht een extra touch met verse kruiden will do the trick.

Datum van bezoek: juni 2016

Thank you for your reviews !!!

11 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Altijd goed, en zo ook deze keer. Groente van de grill, koteletten en mezze - gewoon super!

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Maydanoz bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Maydanoz geweest? Deel je ervaringen!