“Gastvrij onthaal, heel vriendelijke bediening”
Beoordeling van Maydanoz

Maydanoz
Reserveren met
Maydanoz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 797 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Maydanoz is een oost-mediteraanse keuken, hierbij kun je denken aan de middelandse zee gedeelte van Turkije (antalya, adana, antakya, mersin) en landen zoals syrie, libanon, israel en Griekenland. Wij richten ons meerendeel op de turkse gedeelte van de mediteraanse keuken. De naam Maydanoz is dan ook Turks en betekent simpelweg ‘peterselie’. Peterselie is een veelgebruikte kruid die bijna in alle gerechten van onze keuken gebruikt wordt. Naast de diverse hoofdgerechten die bereid worden op de houtskoolgrill bieden wij u een ruime keuze aan verschillende soorten koude & warme mezze’s. In Spanje hebben ze tapas en bij ons in de oost mediteraanse keuken noemen wij dit mezzes. Dit zijn kleine voorgerechten, zowel warm als koud geserveerd. U kunt alvast een kijkje nemen in de menukaart bij deze overheerlijke gerechten. Al onze gerechten worden bereid met verse ingrediënten en biologische kruiden (deze kruiden worden in het oosten van Turkije door ons zelf gehaald) U kunt van deze heerlijke gerechten genieten in onze authentiek ingerichte restaurant waarbij sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid voorop staan. Dineren wordt nog gezelliger als u in de zomermaanden buiten op het terras, midden in de Pijp (oud-zuid) kunt genieten van de ondergaande zon met een glaasje turkse wijn of raki Tevens verzorgen wij bij minimaal 20 personen ook catering service bij het organiseren van een feest, buffet, receptie of andere feestelijke aangelegenheden. U kunt kiezen voor zowel warme als koude gerechten. Alles is bespreekbaar!!
25 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, uitgebreide keuze mogelijkheid voor vegetariërs ook! Maar ook lekker gegrild vlees en vis. Smakelijk gepresenteerd!

Datum van bezoek: januari 2017
Kazimsoy, Eigenaar van Maydanoz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Bedankt voor u recensies!!!

27 juni 2016 beoordeeld

Best lekker hoor, het eten bij Maydanoz. Johannes was er super enthousiast over. Vriendelijke bediening ook. Ik was er al eerder. Het mag wat mij betreft nog iets meer feest zijn in de smaakbeleving. wat gedurfder, moet het echt zo authentiek zijn? Wellicht een extra touch met verse kruiden will do the trick.

Datum van bezoek: juni 2016

Thank you for your reviews !!!

11 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Altijd goed, en zo ook deze keer. Groente van de grill, koteletten en mezze - gewoon super!

Datum van bezoek: juni 2016
6 juni 2016 beoordeeld

Wat een superfijn plekje om na een dag hard verhuizen even lekker niet zelf te koken, maar verwend te worden met heerlijke wereldmaaltijden. De kofte was echt onovertroffen. Zo geweldig gekruid. De saus voegde niet eens veel meer toe (die moest ik overigens overslaan vanwege lactoseintolerantie). In plaats van bulgur kon er vanwege glutenallergie frites geregeld worden. En die was heerlijk. Dit kwam bij de zalige gegrilde dorade. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. En ook de mixed grill was heerlijk, hetzij relatief weinig, waardoor de dorade toch de betere optie was. Hele fijne bediening. Heerlijke betaalbare Turkse Yakut rode wijn. Heel gezellige sfeer. We komen zeker terug en hopelijk vaak!

Datum van bezoek: februari 2016
26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren de kwaliteit is konstant hoog tegen redelijke (het is in de Pijp ) prijzen. Gooi de tafel gerust vol met voorgerechten. De Turkse wijnen brengen de zon op je tong.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Maydanoz bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Maydanoz geweest? Deel je ervaringen!