“Always welcome”
Beoordeling van Maydanoz

Maydanoz
Reserveren met
Maydanoz is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 797 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Maydanoz is een oost-mediteraanse keuken, hierbij kun je denken aan de middelandse zee gedeelte van Turkije (antalya, adana, antakya, mersin) en landen zoals syrie, libanon, israel en Griekenland. Wij richten ons meerendeel op de turkse gedeelte van de mediteraanse keuken. De naam Maydanoz is dan ook Turks en betekent simpelweg ‘peterselie’. Peterselie is een veelgebruikte kruid die bijna in alle gerechten van onze keuken gebruikt wordt. Naast de diverse hoofdgerechten die bereid worden op de houtskoolgrill bieden wij u een ruime keuze aan verschillende soorten koude & warme mezze’s. In Spanje hebben ze tapas en bij ons in de oost mediteraanse keuken noemen wij dit mezzes. Dit zijn kleine voorgerechten, zowel warm als koud geserveerd. U kunt alvast een kijkje nemen in de menukaart bij deze overheerlijke gerechten. Al onze gerechten worden bereid met verse ingrediënten en biologische kruiden (deze kruiden worden in het oosten van Turkije door ons zelf gehaald) U kunt van deze heerlijke gerechten genieten in onze authentiek ingerichte restaurant waarbij sfeer, vriendelijkheid en gezelligheid voorop staan. Dineren wordt nog gezelliger als u in de zomermaanden buiten op het terras, midden in de Pijp (oud-zuid) kunt genieten van de ondergaande zon met een glaasje turkse wijn of raki Tevens verzorgen wij bij minimaal 20 personen ook catering service bij het organiseren van een feest, buffet, receptie of andere feestelijke aangelegenheden. U kunt kiezen voor zowel warme als koude gerechten. Alles is bespreekbaar!!
26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren de kwaliteit is konstant hoog tegen redelijke (het is in de Pijp ) prijzen. Gooi de tafel gerust vol met voorgerechten. De Turkse wijnen brengen de zon op je tong.

Datum van bezoek: maart 2016

27 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit gezellige Mediterrane restaurant heb ik al meermalen prima gegeten. De voorgerechtjes zijn vers en verrukkelijk. Dat geldt ook de gegrilde vis en het vlees. Het restaurant is echt een aanrader, zeker omdat de prijs-kwaliteit verhouding heel goed is. Ook vegetariërs hebben hier ruime keus.

Datum van bezoek: januari 2016
4 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

en met mijn vriendin in Maydanoz gegeten. wij hebben eerste mix meze besteld,was erg lekker!!! Kalamar en babaganuc was top top!!vriendelijke bediening, aanrader!

Datum van bezoek: november 2015
23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag samen met m'n vrouw hier gegeten. Gezellig en knus restaurant, maar veel belangrijker super lekker gegeten. Veel Turkse en mediterrane gerechten op de kaart. Tip, neem de Icli Kofte als voorgerecht.

Datum van bezoek: oktober 2015
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een aantal collega's hier gaan eten en werden zeker verrast door het smaakvolle eten. Hebben diverse voorgerecht besteld om van alles wat te kunnen proeven wat erg leuk was en natuurlijk lekker. Hoofdgerechten goed van smaak een voldoende. Zeker de baklava is aan te raden. Goede prijs voor zeer smaakvol eten tot de volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Maydanoz bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Maydanoz geweest? Deel je ervaringen!