“D O E N !”
Beoordeling van We Bike Amsterdam Tours

We Bike Amsterdam Tours
Geclassificeerd als nr. 5 van 234 Outdooractiviteiten in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is er nou leuker dan Amsterdam op de fiets te ontdekken? Juist, een fietstour! Al vaak in Amsterdam geweest maar nog nooit gefietst. Super leuk, de gids laat enthousiast de andere kant van Amsterdam zien, je komt op plekjes die je anders misschien niet zou zien! Zekers te weten doen! Veel plezier

Schrijf een beoordeling

15 april 2015 beoordeeld

Door de geweldige commentaren op deze site, hebben ook wij een fietstochtje gemaakt met We Bike Amsterdam. Een heel fijne en leuke ervaring. Je ontdekt een aantal zaken waar je anders gewoon voorbij aan zou lopen. Bovendien gaf Lisa, onze gids, ons achteraf nog wat supertips mee. Dank je Lisa!

16 november 2014 beoordeeld

Super tour langs de leukste plekjes van Amsterdam. Ondanks dat ik zelf in Amsterdam woon heb ik weer een hoop nieuwe dingen gezien en geleerd. Jasper is een enthousiaste gids en weet veel. Kortom, een absolute aanrader!

2 november 2014 beoordeeld

ontzettend leuke stadstour per fiets. Per voet kom je nooit zo vlot naar al die leuke en interessante plekjes. Thijs neemt je mee in de historie van Amsterdam. Hij is een geboren verteller. We hebben met veel plezier naar hem geluisterd. Hij is relaxed en het plezier straalt van hem af.

Wij wijkt van de geijkte paden af en laat je plekken zien die je nog niet kent. Hoewel zeker geschikt voor een buitenlandse toerist is het juist ook leuk voor Nederlanders.

De afspraak is eenvoudig te maken, je ontvangt snel mailtjes met bevestiging en herinnering. En ook de after sale is in orde. Hij stuurt je nog een lijst met highlights en aanbevelingen van Amsterdam.

1 september 2014 beoordeeld

Heerlijk Amsterdam op de fiets langs plekjes die ik niet kende. Enthousiaste verhalen van Jasper over bijvoorbeeld het wapen van Amsterdam en de gevelstenen in het hofje van het weduwenhuis. Een mooie en verrassende route langs onbekende stukjes van de stad, maar ook door de Jordaan, langs de grachten en het Vondelpark. Ik heb er van genoten!
Lammert

Reizigers die We Bike Amsterdam Tours bekeken, bekeken ook

In We Bike Amsterdam Tours geweest? Deel je ervaringen!