“supergaaf!”
Beoordeling van We Bike Amsterdam Tours

We Bike Amsterdam Tours
Geclassificeerd als nr. 5 van 226 Outdooractiviteiten in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
2 november 2014 beoordeeld

ontzettend leuke stadstour per fiets. Per voet kom je nooit zo vlot naar al die leuke en interessante plekjes. Thijs neemt je mee in de historie van Amsterdam. Hij is een geboren verteller. We hebben met veel plezier naar hem geluisterd. Hij is relaxed en het plezier straalt van hem af.

Wij wijkt van de geijkte paden af en laat je plekken zien die je nog niet kent. Hoewel zeker geschikt voor een buitenlandse toerist is het juist ook leuk voor Nederlanders.

De afspraak is eenvoudig te maken, je ontvangt snel mailtjes met bevestiging en herinnering. En ook de after sale is in orde. Hij stuurt je nog een lijst met highlights en aanbevelingen van Amsterdam.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor We Bike Amsterdam Tours
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 september 2014 beoordeeld

Heerlijk Amsterdam op de fiets langs plekjes die ik niet kende. Enthousiaste verhalen van Jasper over bijvoorbeeld het wapen van Amsterdam en de gevelstenen in het hofje van het weduwenhuis. Een mooie en verrassende route langs onbekende stukjes van de stad, maar ook door de Jordaan, langs de grachten en het Vondelpark. Ik heb er van genoten!
Lammert

25 juli 2014 beoordeeld

We hebben juli 2014 een privé tour geboekt bij We Bike Amsterdam. Aangezien we graag een tour in het Nederlands wilden. Bij aankomst bij We Bike Amsterdam stond Thijs al klaar. We kregen goede fietsen mee. Dus geen Yellow Bike kwaliteit. De tour was erg goed verzorgd. Thijs vertelde veel dingen over Amsterdam waar we nog niet van hadden gehoord. Hij nam de tijd voor onze groep van 5 personen (27(+) jaar) hebben ons uitstekend vermaakt! Na die tijd hebben we nog advies gekregen waar we voetbal konden kijken. Die avond was de finale Duitsland - Argentinië. We wilden bij de Argentijnen zitten en Thijs wist wel een plek en dat was het. Ongeveer met 100 Argentijnen de wedstrijd gekeken.

Wil je dus eens een tour doen in Amsterdam kies dan voor We Bike Amsterdam en ga niet naar het vertrouwde Yellow Bike gebeuren wat iedere Hollander kent.

We Bike Amsterdam! Bedankt namens onze vriendengroep het was fantastisch!

10 maart 2014 beoordeeld

Door dat ik minstens 20 Kilometer per dag in en buiten de stad fiets wet i dat er heel veel mooie dingen zijn in Amsterdam. Vooral een de overkant van het IJ. Deze buurt is na de oorlog in zijn geheel nieuw gebouwd wat de mooiste vergezichten vooral in de haven

6 februari 2014 beoordeeld

Het was een ontzettend leuke manier om Amsterdam vanaf de fiets te ontdekken. De jongens die de tour leiden waren enthousiast en wist veel leuke dingen te vertellen over de bekende, maar vooral ook de minder bekende plekken van Amsterdam. Ze vertelden enthousiast over de geschiedenis en nemen je echt even mee op reis. Zeer nette fietsen en goed georganiseerd, echt top!

Reizigers die We Bike Amsterdam Tours bekeken, bekeken ook

In We Bike Amsterdam Tours geweest? Deel je ervaringen!