“Ontzettend aangenaam verrast”

Keukens: Argentijns, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
17 januari 2017 beoordeeld

Met het idee dat we zin hadden in spare-ribs en steak, zijn we geheel op de bonnefooi bij San Thomas naar binnen gelopen. Toen we binnen kwamen zat er één stelletje - terwijl het toch al uur of half 8 was - toch wat huiverig voor een restaurant waar 'niemand' binnen zit.. Maar na een half uur - liep het zo zoetjes aan steeds voller.

De bediening was vriendelijk, wel een beetje slecht te verstaan (zachtjes en Engels met een accent) en als je iets wilde drinken duurde het lang voor ze kwam of moest je zelfs naar de bar lopen om het te bestellen. Ook erg gelachen om de "the plate is very, very vèry hot!" en al voelend bleek dat het bord gewoon koud was.

We namen uiensoep vooraf - deze werd in een klein pannetje gebracht. In eerste instantie leek het wat weinig, maar in werkelijkheid was het een prima volume voor de 'normale eter'.

De Rib-eye was uitstekend medium-rare klaar gemaakt, genoten van een heerlijk mals en sappig stukje vlees. Echter heb ik door de ietwat onduidelijke bediening kennelijk 'ja' gezegd op een bord met alleen vlees. Al wijzend naar de menukaart dacht ik dat ze vroeg of ik er nog iets bij wilde bestellen - in plaats van aan te geven of ik friet en salade wilde.

De sfeer was heel prettig, alleen de huilende baby in de keuken leidde wat af - maar dat is ook maar van tijdelijke aard.

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, gezellig en mooi. Waren met 8personen. Je kan er tevens ook lekkere pasta's eten. Echt een aanrader.

2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak was goed, spare ribs ook ( meer dan voldoende, sausje mag er meer op). Pizza's voor de kids OK. Prijzen OK. Minpuntje: geen woord Nederlands.

16 april 2016 beoordeeld

Bij San Thomas heerlijk gegeten. Het is iets duurder, maar dat mag ook wel. Kwaliteit is zeer goed. Ossenhaas gehad, deze smolt op de tong!

18 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

geweldig gegeten. wat een fantastisch restaurant geweldig.

Verse pasta....... you got too taste.

geen andere woorden heb in geen tijd zo lekker gegeten in amsterdam

Reizigers die Argentinos Restaurant San Thomas bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Argentinos Restaurant San Thomas geweest? Deel je ervaringen!