“Blij verrast!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Oostelijk Havengebied
4 weken geleden beoordeeld

Blij verrast! terug van weggeweest heb ik weer eens bij Puerto Pata Negra gegeten en het was zo lekker dat ik mn familie graag heb uitgenodigd en ook zij hebben echt lekker gegeten. Ik blij , zij blij, dus kom gerust, eet smakelijk!

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld

Heel erg onbeschoft en ordinair personeel. Een jonge dame naast mij werd zo grof behandeld dat wij zijn vertrokken. Wachtten overigens al meer dan half uur op drankjes dus dat was een behoorlijk minpunt om mee te beginnen.
Bedoeling was er een groot feest te geven voor vrienden maar met dit personeel kom je niet alleen slecht voor de dag maar schaam je je ook nog diep naar vrienden. de revieuws op tripadvisor liegen er niet om.

20 augustus 2019 beoordeeld

Sinds er nieuwe eigenaren zijn is de kwaliteit van het eten erg achter uitgegaan! Bijvoorbeeld koud gefigureerd kaashapjes.. Daarnaast onbeschoft personeel die je oplichten; drankjes komen niet en staan wel op rekening. Ook extra eten staat op de rekening. Als je er iets van zegt krijg je een grote mond... zo jammer dit!

20 augustus 2019 beoordeeld

Puerto Pata Negra is een aantal maanden geleden overgenomen door een nieuwe eigenaar ( en nieuw personeel!). Ik kom er al een aantal jaren met regelmaat met vrienden die daar in de buurt wonen.Zij komen daar elke week! Het was daar altijd gezellig. Leuke bediening, lekkere hapjes. Op een warme vrijdagavond wilde ik daar met een van die vrienden gaan eten en drinken. Het was paella-avond en het overgrote deel van het terras was gereserveerd; maar leeg! Na enig overleg kregen we een plekje aan een lange tafel toegewezen. We kregen de kaart en bestelden een fles wijn. Nog voordat de wijn kwam werden we door iemand van de bediening gesommeerd om te vertrekken. De tafel was voor anderen gereserveerd!!! Onze argumentatie dat de tafel voor ons was aangewezen, kaart, fles wijn etc. deed er niet toe. We moesten vertrekken! Hebben we uiteindelijk ook gedaan. Zo een behandeling gun ik mijn Euro's niet. De afsluitende opmerking van de medewerkster op ons beklag was... 'Kijk om je heen; we hebben klandizie genoeg'... !!! Ga zo door; dan hebben jullie waarschijnlijk ook snel ruimte genoeg!

Datum van bezoek: juni 2019
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Oké, het is Amsterdam, maar veertig euro voor drie tapas en een pilsje is toch wel veel. Al smaakten de lamsspies, de gefrituurde aubergine en de jambon iberico goed. Bediening was snel en vriendelijk, alleen jammer dat minimaal vier serveersters nodig waren om alles op tafel te krijgen. Locatie is mooi aan het water en niet overtoeristisch.

Reizigers die Puerto Pata Negra bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Puerto Pata Negra geweest? Deel je ervaringen!