“Een stuk geschiedenis van de pijp mogen beleven door te luisteren naar de geluiden en de stemmen uit die tijd.”
Beoordeling van Soundtrackcity

Soundtrackcity
Geclassificeerd als nr. 251 van 481 Tours in Amsterdam
Type: Stadstours, Tours
Attractiegegevens
12 februari 2014 beoordeeld

Niet alledaags om zo door het park te slenteren en om je heen te kijken wat daar zoal gebeurt en dan ook nog voorzien te zijn van een waar gebeurt verhaal uit het leven gegrepen van Herman Heijermans. Indrukwekkend dat deze geluidsbeleving zo intens is dat je hierdoor wordt aangegrepen wat een leven had men toen. Het zet je wel weer aan het denken. Knappe mix van geluiden die passen bij het straatbeeld en de blijvende impressie die de stemmen geven. Het geeft een heel andere kijk op dit stukje Amsterdam.

8 januari 2014 beoordeeld

Deze geluidswandeling vond ik erg aangenaam. Zondagochtend wakker worden en zo de stad in zijn schoonheid zien. Verhalen van vroeger die tot leven komen. Mooie soundtrack, goede stemmen en duidelijk qua route. Alle tijd om te genieten.
Aanrader!!

15 oktober 2013 beoordeeld

Ook deze geluidswandeling van Soundtrackcity heb ik weer als erg origineel ervaren.
Je waant je voor 1,5 uur in een compleet andere wereld en ervaart een vertrouwd gebied op geheel andere wijze. Het barst van leuke en interessante weetjes ... bijzonder en heerlijk ontspannend!

3 oktober 2013 beoordeeld

De geluidswandeling waarbij de geheimen van de grachten van Amsterdam worden onthuld, vond ik een bijzondere ervaring. Anderhalf uur wandelen in een andere wereld en toch in het nu. Ik heb dingen ontdekt die eerder nog niet wist en kijk nu weer met andere ogen naar de grachten.

Bekijk meer beoordelingen
12 september 2013 beoordeeld

Mooie wandeling door het hart van Amsterdam en originele manier om meer over de grachten te weten te komen!

Reizigers die Soundtrackcity bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Soundtrackcity geweest? Deel je ervaringen!