“Stemmengeschuifel met Heijermans door de Pijp”
Beoordeling van Soundtrackcity

Soundtrackcity
Geclassificeerd als nr. 251 van 481 Tours in Amsterdam
Type: Stadstours, Tours
Attractiegegevens
8 januari 2014 beoordeeld

Deze geluidswandeling vond ik erg aangenaam. Zondagochtend wakker worden en zo de stad in zijn schoonheid zien. Verhalen van vroeger die tot leven komen. Mooie soundtrack, goede stemmen en duidelijk qua route. Alle tijd om te genieten.
Aanrader!!

15 oktober 2013 beoordeeld

Ook deze geluidswandeling van Soundtrackcity heb ik weer als erg origineel ervaren.
Je waant je voor 1,5 uur in een compleet andere wereld en ervaart een vertrouwd gebied op geheel andere wijze. Het barst van leuke en interessante weetjes ... bijzonder en heerlijk ontspannend!

3 oktober 2013 beoordeeld

De geluidswandeling waarbij de geheimen van de grachten van Amsterdam worden onthuld, vond ik een bijzondere ervaring. Anderhalf uur wandelen in een andere wereld en toch in het nu. Ik heb dingen ontdekt die eerder nog niet wist en kijk nu weer met andere ogen naar de grachten.

12 september 2013 beoordeeld

Mooie wandeling door het hart van Amsterdam en originele manier om meer over de grachten te weten te komen!

Bekijk meer beoordelingen
12 september 2013 beoordeeld

Reizigers die Soundtrackcity bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Soundtrackcity geweest? Deel je ervaringen!