Vandaag geopend: 12:00 - 03:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Cafe 't spui-tje goated!!!!!!!!!!

Het was geweldig! ik heb nog nooit zo'n fijne ervaring gehad bij een cafe. Een aanrader is zeker de ... meer lezen

Beoordeeld op 28 november 2023
Bas M
Gezelligheid ten top,

Mooiste café van Amsterdam. Puur genieten van de mooie bar, de gezelligheid, de muziek en ... meer lezen

Beoordeeld op 13 februari 2023
806jpb
Lees alle 144 beoordelingen

Beoordeeld op 13 juli 2021 via mobiele applicatie

Super bediening en totaal niet duur. Wijn is heel lekker en je kunt lekker mensen kijken. Zeker een aanrader om een avondje te beginnen in amsterdam

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een gezellig en in deze maand erg fraai aangekleed donker bruin café. Aanrader is een broodje bal gehakt. Als wij naar Amsterdam gaan gaan wij dit café zeker weer bezoeken. Dus ben je op ‘t Spui ga bij dit café zeker naar binnen

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Cafe met veel karakter en lekkere tosti’s. Zeer aan te raden voor even lekker een pilsje te drinken!!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zowat het meest klant vriendelijke café van Amsterdam wat er te vinden is. Perfecte bediening, super vriendelijk personeel, en een bijzonder groot aanbod in dranken. Absolute aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Knus en gezellig. Zit in een leuk stukje Amsterdam aan een leuk straatje.
We waren er eventjes, wat drinken.
Leuke eigenaar; John. Aardige man!
Vriendelijk personeel.

Datum van activiteit: maart 2017