Vandaag geopend: 12:00 - 01:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig

Geweldige bruin cafe met een fantastische eigenaar! Hebben ons flink vermaakt met z’n alle ... meer lezen

Beoordeeld op 18 augustus 2022

vanaf US$ 30,55
vanaf US$ 8,95
vanaf US$ 110,60
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een gezellig en in deze maand erg fraai aangekleed donker bruin café. Aanrader is een broodje bal gehakt. Als wij naar Amsterdam gaan gaan wij dit café zeker weer bezoeken. Dus ben je op ‘t Spui ga bij dit café zeker naar binnen

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Cafe met veel karakter en lekkere tosti’s. Zeer aan te raden voor even lekker een pilsje te drinken!!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zowat het meest klant vriendelijke café van Amsterdam wat er te vinden is. Perfecte bediening, super vriendelijk personeel, en een bijzonder groot aanbod in dranken. Absolute aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Knus en gezellig. Zit in een leuk stukje Amsterdam aan een leuk straatje.
We waren er eventjes, wat drinken.
Leuke eigenaar; John. Aardige man!
Vriendelijk personeel.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017 via mobiele applicatie

Ben je in Amsterdam dan moet je hier zijn geweest. 500+ soorten rum, 100+ soorten whisky en de mooiste klassieke wijnen gewoon per glas te bestellen. John, Lucas en het personeel hebben gastvrijheid zoals het hoort hoog in het vaandel staan!
Chapeau!

Datum van activiteit: januari 2017