Vandaag geopend: 12:00 - 01:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super

Super bediening en totaal niet duur. Wijn is heel lekker en je kunt lekker mensen kijken. Zeker een ... meer lezen

Beoordeeld op 13 juli 2021
Ljlf1983
Tilburg, Nederland
via mobiele applicatie
Super gezellig bruin cafe

Wat een gezellig en in deze maand erg fraai aangekleed donker bruin café. Aanrader is een broodje ... meer lezen

Beoordeeld op 23 december 2018

vanaf US$ 41,76
vanaf US$ 28,45
vanaf US$ 68,70
Beoordeeld op 18 mei 2015

Ik woon al geruime tijd in Amsterdam en bracht vorige week een bezoek aan cafe 't Spui-tje.Ik heb er heerlijk geluncht, de hamburger is een aanrader zeer smakelijk en ben er daarna nog blijven hangen. Je raakt niet uitgekeken zoveel mooie en interessante dingen aan de wanden en op het plafond! 412 verschillende soorten rums, vele goede biertjes van de tap en bij fles. Ook staan er 25 wijnen op de kaart, die allemaal per glas besteld kunnen worden! Het personeel is ook van een zeer hoog service niveau en zeer spontaan, altijd in voor een gezellig praatje. Daarom raad ik deze bar erg aan voor iedereen die in Amsterdam woont of er naar toe komt. Ik ga er in iedergeval nog vaak komen!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 17 december 2014 via mobiele applicatie

Leuke authentiek kroegje. Hier hangt zoveel aan de muur en plafond. Je kijkt je ogen uit - helemaal vol, ieder plekje benut.
Verder denk ik dat er geen 1 (alcoholische sterk) drankje niet te krijgen is.. 101 flessen aan wand. Leuke muziek - wat ouder - top.

Beoordeeld op 19 april 2014

Al jaren komen we bij café 't Spui-tje. De sfeer, het personeel, de muziek en niet te vergeten de eigenaar maakt het dat we zo vaak mogelijk terug komen. Heerlijk genieten van een perfect getapt biertje, kijken naar Ajax of het Nederlands elftal en sinds kort ook genieten van de heerlijke broodjes die tijdens de lunch worden geserveerd. Onze favoriet is de hamburger. Zo groot en lekker heb je hem nog nooit gegeten. Ik zou zeggen ga een keertje proeven!

Datum van activiteit: april 2014
Beoordeeld op 5 februari 2014 via mobiele applicatie

Super gezellige bar.... Top personeel.... Leuke muziek .... Lekker eten (lunch & borrel hapjes) .... Uitmuntende selectie Rum & overige dranken!!!..... Aanrader!!!! :-)

Beoordeeld op 12 oktober 2013

Bij deze oer gezellige bar is alles top. Of het nu wijn bier of rum is, van alles is het altijd kwaliteit. En zeker aan te raden voor of na een heerlijk diner in de buurt.
Ook zeker een vermelding waard het gastheerschap van John.

Datum van activiteit: oktober 2013