Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 94 per nacht.

HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 304 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
2 september 2017 beoordeeld

Het hotel moet het hebben van zijn goede ligging, vlakbij het station en het centrum. Voor de prijs die je betaalt is het hotel gewoon, niet meer en niet minder. Het is een beetje vreemd dat het personeel gebrekkig Nederlands praat maar we werden wel correct behandeld toen bleek dat er een probleem was op een kamer. Het ontbijt was sober maar zeker voldoende. De ontbijtruimte op zich was vrij klein waardoor het soms wat krap werd.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
ibis-Styles-Ams-CS, Reservations Manager van Ibis Styles Amsterdam Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Beste meneer / mevrouw,

Wij danken u voor uw verblijf en voor het schrijven van een review op Tripadvisor.

We vinden het fijn om te lezen dat u de ligging van ons hotel als perfect beschrijft en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Miranda Thijsen
Reservations Manager

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren al om 10.00 uur in het hotel en we konden direct onze koffers kwijt in aparte opslag tot de check-in. Kregen keurig bonnetjes van t achterlaten van onze koffers.

Laat In de middag onze koffers weer opgehaald en supersnel ingecheckt. Vriendelijk personeel, waarvan de een beter Nederlands spreekt dan de andere. (Maar wat verwacht je in het hoogseizoen met al die (internationale vakantiekrachten)

Kamer was ruim en netjes. Was een leeg zeepje, maar Hey, het is vakantie en we hebben een nieuwe aan de balie gekregen met excuses.

Bed sliep heerlijk en airco werkte goed. Mooi uitzicht over Amsterdam. Leuk restaurant in het pand, hebben we geen gebruik van gemaakt. In de ochtend van het ontbijt genoten dat erbij zat. Ruime keuze en alles goed op temperatuur. Wederom vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitchecken ging ook vlot en vriendelijk.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
ibis-Styles-Ams-CS, Reservations Manager van Ibis Styles Amsterdam Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw verblijf en voor uw positieve feedback over ons hotel. Dit stellen wij zeer op prijs!

Tevens zijn wij erg blij te lezen dat u een prima verblijf heeft gehad en dat u de vriendelijkheid van ons personeel, de kamer & de locatie zo waardeerde.

Hopelijk zien wij u snel weer terug in ibis Styles Amsterdam Central Station.

Miranda Thijsen
Reservations Manager

9 juni 2017 beoordeeld

Het hotel noemt Central Station maar bevind zich aan de overkant ;)
Kamer op 1ste verdiep met uitzicht op 2 trams, bus. Lawaai tot en met
Ontbijt in de kelder, opnieuw veel geluid en zeer ongezellig
Duur voor niet veel
Badkamer super klein, vreselijke hoofdkussens

Kamertip: aan de achterkant, voorkant doe je geen oog dicht
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld

Alles was ok. De ligging hadden we zelf gekozen, uiteraard is dat dan ok. Het centrum van Amsterdam is gemakkelijk te voet te verkennen. Kamer was ok, aan de straatkant passeert een tram. Daar moet je maar rekening mee houden als je een hotel boekt in het centrum van een grootstad.
Ontbijt was ok. Ontvangst was in orde. Eenvoudig, proper en binnen ons budget.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
23 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner