“Vrij prijzig, perfecte ligging”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Ibis Styles Amsterdam Central Station
Beoordeeld als nr. 152 van 375 hotels in Amsterdam
2 september 2017 beoordeeld

Het hotel moet het hebben van zijn goede ligging, vlakbij het station en het centrum. Voor de prijs die je betaalt is het hotel gewoon, niet meer en niet minder. Het is een beetje vreemd dat het personeel gebrekkig Nederlands praat maar we werden wel correct behandeld toen bleek dat er een probleem was op een kamer. Het ontbijt was sober maar zeker voldoende. De ontbijtruimte op zich was vrij klein waardoor het soms wat krap werd.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
ibis-Styles-Ams-CS, Reservations Manager van Ibis Styles Amsterdam Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Beste meneer / mevrouw,

Wij danken u voor uw verblijf en voor het schrijven van een review op Tripadvisor.

We vinden het fijn om te lezen dat u de ligging van ons hotel als perfect beschrijft en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Miranda Thijsen
Reservations Manager

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren al om 10.00 uur in het hotel en we konden direct onze koffers kwijt in aparte opslag tot de check-in. Kregen keurig bonnetjes van t achterlaten van onze koffers.

Laat In de middag onze koffers weer opgehaald en supersnel ingecheckt. Vriendelijk personeel, waarvan de een beter Nederlands spreekt dan de andere. (Maar wat verwacht je in het hoogseizoen met al die (internationale vakantiekrachten)

Kamer was ruim en netjes. Was een leeg zeepje, maar Hey, het is vakantie en we hebben een nieuwe aan de balie gekregen met excuses.

Bed sliep heerlijk en airco werkte goed. Mooi uitzicht over Amsterdam. Leuk restaurant in het pand, hebben we geen gebruik van gemaakt. In de ochtend van het ontbijt genoten dat erbij zat. Ruime keuze en alles goed op temperatuur. Wederom vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitchecken ging ook vlot en vriendelijk.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
ibis-Styles-Ams-CS, Reservations Manager van Ibis Styles Amsterdam Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw verblijf en voor uw positieve feedback over ons hotel. Dit stellen wij zeer op prijs!

Tevens zijn wij erg blij te lezen dat u een prima verblijf heeft gehad en dat u de vriendelijkheid van ons personeel, de kamer & de locatie zo waardeerde.

Hopelijk zien wij u snel weer terug in ibis Styles Amsterdam Central Station.

Miranda Thijsen
Reservations Manager

9 juni 2017 beoordeeld

Het hotel noemt Central Station maar bevind zich aan de overkant ;)
Kamer op 1ste verdiep met uitzicht op 2 trams, bus. Lawaai tot en met
Ontbijt in de kelder, opnieuw veel geluid en zeer ongezellig
Duur voor niet veel
Badkamer super klein, vreselijke hoofdkussens

Kamertip: aan de achterkant, voorkant doe je geen oog dicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
4 maart 2017 beoordeeld

Alles was ok. De ligging hadden we zelf gekozen, uiteraard is dat dan ok. Het centrum van Amsterdam is gemakkelijk te voet te verkennen. Kamer was ok, aan de straatkant passeert een tram. Daar moet je maar rekening mee houden als je een hotel boekt in het centrum van een grootstad.
Ontbijt was ok. Ontvangst was in orde. Eenvoudig, proper en binnen ons budget.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

12 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Moderne schone kamers dicht bij het centraal station. Kamers zijn niet heel groot maar van alle gemakken voorzien. Badkamer is prima. Ontbijt is goed. Zeker een aanrader als je een hotel midden in de stad zoek.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Ibis Amsterdam Centre
nr. 35 van 375 in Amsterdam
1.571 beoordelingen
WestCord City Centre Hotel Amsterdam
Prijzen weergeven

In Ibis Styles Amsterdam Central Station geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Styles Amsterdam Central Station

Adres: Martelaarsgracht 10, 1012 TP Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum , Dam Square
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 152 van 375 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 113 - € 251 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Styles Amsterdam Central Station 3*
Aantal kamers: 77
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Styles Amsterdam Central Station met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?