Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.017)
Beoordelingen filteren
2.017 resultaten
Waardering van reizigers
435
906
440
157
79
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
435
906
440
157
79
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.017 beoordelingen
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Waren al om 10.00 uur in het hotel en we konden direct onze koffers kwijt in aparte opslag tot de check-in. Kregen keurig bonnetjes van t achterlaten van onze koffers.

Laat In de middag onze koffers weer opgehaald en supersnel ingecheckt. Vriendelijk personeel, waarvan de een beter Nederlands spreekt dan de andere. (Maar wat verwacht je in het hoogseizoen met al die (internationale vakantiekrachten)

Kamer was ruim en netjes. Was een leeg zeepje, maar Hey, het is vakantie en we hebben een nieuwe aan de balie gekregen met excuses.

Bed sliep heerlijk en airco werkte goed. Mooi uitzicht over Amsterdam. Leuk restaurant in het pand, hebben we geen gebruik van gemaakt. In de ochtend van het ontbijt genoten dat erbij zat. Ruime keuze en alles goed op temperatuur. Wederom vriendelijk en behulpzaam personeel. Het uitchecken ging ook vlot en vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Marc-Petra
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ibis-Styles-Ams-CS, Reservations Manager van Ibis Styles Amsterdam Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw verblijf en voor uw positieve feedback over ons hotel. Dit stellen wij zeer op prijs!

Tevens zijn wij erg blij te lezen dat u een prima verblijf heeft gehad en dat u de vriendelijkheid van ons personeel, de kamer & de locatie zo waardeerde.

Hopelijk zien wij u snel weer terug in ibis Styles Amsterdam Central Station.

Met vriendelijke groet,

Miranda Thijsen
Reservations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2017

Het hotel noemt Central Station maar bevind zich aan de overkant ;)
Kamer op 1ste verdiep met uitzicht op 2 trams, bus. Lawaai tot en met
Ontbijt in de kelder, opnieuw veel geluid en zeer ongezellig
Duur voor niet veel
Badkamer super klein, vreselijke hoofdkussens

Kamertip: aan de achterkant, voorkant doe je geen oog dicht
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank mounettes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 maart 2017

Alles was ok. De ligging hadden we zelf gekozen, uiteraard is dat dan ok. Het centrum van Amsterdam is gemakkelijk te voet te verkennen. Kamer was ok, aan de straatkant passeert een tram. Daar moet je maar rekening mee houden als je een hotel boekt in het centrum van een grootstad.
Ontbijt was ok. Ontvangst was in orde. Eenvoudig, proper en binnen ons budget.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Marie-Kristine B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 december 2016

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Meer beoordelingen bekijken