• Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 270 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

Holiday Inn Amsterdam(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

XO Hotels Couture(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

4 maart 2017 beoordeeld

Alles was ok. De ligging hadden we zelf gekozen, uiteraard is dat dan ok. Het centrum van Amsterdam is gemakkelijk te voet te verkennen. Kamer was ok, aan de straatkant passeert een tram. Daar moet je maar rekening mee houden als je een hotel boekt in het centrum van een grootstad.
Ontbijt was ok. Ontvangst was in orde. Eenvoudig, proper en binnen ons budget.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

12 oktober 2016 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Moderne schone kamers dicht bij het centraal station. Kamers zijn niet heel groot maar van alle gemakken voorzien. Badkamer is prima. Ontbijt is goed. Zeker een aanrader als je een hotel midden in de stad zoek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 mei 2016 beoordeeld

Zeer duur hotel 430€ voor 2 nachten
Ligt direct bij het centraal station
De kamer was klein , de badkamer zeer klein en de douche konden we niet gebruiken omdat die voor XS modellen was ZIE FOTO
En een andere kamer vragen was geen optie het hotel was volzet
Dus gelukkig was het maar voor 2 nachten

Kamertip: zeker niet kamer 410