Beoordeeld op 4 maart 2017

Alles was ok. De ligging hadden we zelf gekozen, uiteraard is dat dan ok. Het centrum van Amsterdam is gemakkelijk te voet te verkennen. Kamer was ok, aan de straatkant passeert een tram. Daar moet je maar rekening mee houden als je een hotel boekt in het centrum van een grootstad.
Ontbijt was ok. Ontvangst was in orde. Eenvoudig, proper en binnen ons budget.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner

Beoordeeld op 12 oktober 2016

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Moderne schone kamers dicht bij het centraal station. Kamers zijn niet heel groot maar van alle gemakken voorzien. Badkamer is prima. Ontbijt is goed. Zeker een aanrader als je een hotel midden in de stad zoek.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 mei 2016

Zeer duur hotel 430€ voor 2 nachten
Ligt direct bij het centraal station
De kamer was klein , de badkamer zeer klein en de douche konden we niet gebruiken omdat die voor XS modellen was ZIE FOTO
En een andere kamer vragen was geen optie het hotel was volzet
Dus gelukkig was het maar voor 2 nachten

Kamertip: zeker niet kamer 410