Eric H

Uitmuntende gastvrijheid

Beoordeling van Room Mate Aitana
5,0 van 5 bollen23 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een ongelofelijk gastvrijheid ervaar je van jullie team.
Ps. Nog bedankt voor de persoonlijk geschreven kaart voor onze trouwdag en alle lekkere versnaperingen voor de kinderen. We komen zeker nog een keer terug. Al is het alleen maar voor het fantastisch mooie uitzicht.
Gr Eric
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Ga zeker eens te voet de stad in, en neem ook eens de gratis pond maar Amsterdam noord bij het...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.9 km van Room Mate Aitana
Volledig restitueerbaar
1.6 km van Room Mate Aitana
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Allereerst de locatie: op loopafstand van het Centraal station van waar je de gehele stad kunt bereiken. Daarnaast vlakbij de aanlegplaatsen van de diverse rivier cruise schepen. In mijn geval 100 meter!!
Vriendelijke ontvangst door Jeroen. Nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.
Pluspunt: een eventuele late check-out betaal je per uur, ideaal.
Kamer ontbrak verder niets aan: gevulde minibar, prima matras

Enige nadeel: tv scherm is niet te draaien. Je moet je bureaustoel verplaatsen ( is wat zwaar) om naar de TV te kijken tenzij je dat vanuit bed wil doen.

Ontbijt buffet: zeer uitgebreid, klasse

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Prachtig modern hotel gelegen aan het water.Alle bezienswaardigheden waren binnen loopafstand.
Zeer ruime kamers met alle moderne comfort..koffie en theefaciliteiten..
Douche en bad in de kamer.
Zeer goed bed en geen last van nachtelijk lawaai.
ALVARO van de receptie was Zeer vriendelijk en behulpzaam! We voelden ons heel welkom.
Prijs / kwaliteit is super.
Dit is een verborgen parel in Amsterdam.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijke service. Prachtig uitzicht over jachthaventje. Behulpzaam personeel voor bagage nog even te stallen na uitchecken. Ligging is dicht bij station waarvoor we dit ook hadden gekozen daar we met Thalys Amsterdam bezochten. Spijtig toch iets uit centrum zodat we wel wat kilometers gewandeld hebben

Datum van verblijf: augustus 2021
Javier Sanchez Torres, Otros van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2021

Beste Christophec, dank voor je verblijf bij Aitana, wat fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen! Ik hoop dat je een volgende keer weer voor ons hotel zult kiezen. Vriendelijke groeten, Javier Sanchez Torres - Duty Manager - Room Mate Aitana. aitana.dutymanager@room-matehotels.com

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Mooie kamer en badkamer met mooit uitzicht op 12de verdieping, wel de moeite om kamer te nemen met uitzicht over Amsterdam, wel meerprijs natuurlijk.
Ligging was ook vlakbij centrum, 5min tot aan station wandelen.
Geen lawaaihinder, muisstil 's nachts. Aanrader voor tripje Amsterdam.

Datum van verblijf: augustus 2021
Javier Sanchez Torres, Other van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2021

Beste Vicky, hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor het delen van uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van het hotel! Wij zien er naar uit u spoedig weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Javier Sanchez Torres - Duty Manager - Room Mate Aitana. aitana.dutymanager@room-matehotels.com

Beoordeeld op 28 juli 2021 via mobiele applicatie

Super hotel op een toplocatie. Het is vanaf hier 5 a 10min lopen en dan sta je in het centrum.
Mooie ruime kamer met fijne bedden, een ruime douchecabine met regendouche en mooi uitzicht.
Het ontbijt was divers en erg lekker. Erg vriendelijk personeel!
Wij hebben genoten van ons verblijf. Dank je wel.
Groet Roomie Pedro (RM Bruno) en gezin.

Datum van verblijf: juli 2021