22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, leuk ingericht. Personeel spreekt soms geen Nederlands, maar is zeer aardig. Kamers prima. Douchen in bad op een standaard kamer is minder. Parkeren 25 euro per nacht is te veel. Goed bed, lekker geslapen.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Merijn V, General Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Beste Jan,

hartelijk dank voor uw verblijf in Aitana, wat fijn om te lezen dat alles zo naar uw tevredenheid is geweest. Als kleine tip wil ik u nog graag laten weten dat u de openbare parkeergarage vooraf tegen een kortingstarief kunt reserveren. Het was leuk u te mogen ontmoeten, en ik hoop dat u een volgende keer weer voor ons kiest!

Vriendelijke groeten,

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in de junior suite. Prachtige grote kamer met fraai uitzicht. Het hotel zelf heeft een aangename gastvrije sfeer en is bijzonder ingericht. Het ontbijt is uitgebreid met heerlijk vers fruit.
Parkeren kan perfect in parkeergarage IJdok. In 5 a 10 minuten loop je naar Centraal Station.

Al met al een absolute aanrader!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, geweldige lokatie
Hier nu 2 maal geweest en genoten.
Makkelijk parkeren. Mooi ingericht, prima kamers met heerlijke douche.
Verbeterpunten: internet is slecht in het hotel en het personeel niet klantgericht.
Verder top!

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Merijn V, General Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2018

Beste gast,

hartelijk dank voor uw tweede verblijf bij ons, hopelijk volgt er spoedig een derde keer! Fijn om te lezen dat u heeft genoten, en dat u zo tevreden bent over de kamer, design en de douche! Wel vind ik het vervelend te lezen dat u internet en de klantgerichtheid van het personeel als verbeterpunten geeft, dit zijn normaal juist punten waar we ons op een positieve manier mee weten te onderscheiden. Ik hoop dan ook dat we u dit een volgende keer kunnen laten beleven, aarzelt u dan ook niet om direct contact met mij op te nemen!

Ik hoop u spoedig weer welkom te mogen heten!

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie. Prima aanrijden via IJburg. Ligt net noord-west van Centraal station.

Mooie moderne kamer met fraaie douche en stortdouche.

TV, WIFI, Minibar.

Leuk voor een dagje Amsterdam. Je loopt zo de jordaan in.

Een 8

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Merijn V, General Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Beste gast,

hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor het delen van uw review. Wat fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en dat u zo'n leuke tijd in Amsterdam heeft gehad. Inderdaad, de Jordaan en Haarlemmerstraat zijn slechts 5 a 10 minuten lopen vanaf het hotel!
Hopelijk mogen we u bij een volgend bezoek weer verwelkomen!

5 januari 2018 beoordeeld

Dit hotel was een echt leuke verrassing. De kinderkeitjes bestrating geeft de buurt een fijne sfeer.
Vriendelijke internationale mix van staff.
Het restauant waar ook het ontbijt wordt geserveerd ligt aan de kant van een kleine jachthaven. Bij het ontbijt mag er nog wel meer healthy food worden neergezet. En de granola pot moet eigenijk een beter sluitend deksel hebben, dan blijft het wat knapperiger! Zet er ook gevarieerder fruit bij, die meloenblokjes hebben we wel gezien.
Een fijne kamer op de 12e verdieping, plezierige kleuren en verlichting. Lekker, rulle handdoeken!
De ligging tov het centrum is prima, je kunt het heerlijk wandelend doen.
Een absolute aanrader.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Merijn V, General Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Beste Eef,

hartelijk dank voor je review, wat fijn om te lezen dat je verblijf bij ons zij prettig is geweest. Met name uw opmerking over ons vriendelijke internationale team hoor ik graag, ik heb deze dan ook direct gedeeld met het gehele team! Bedankt ook voor de feedback, deze nemen we graag ter harte!

Veel dank voor je verblijf bij ons, en ik hoop tot spoedig weerziens!