Room Mate Aitana
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 222*
Rho Hotel(Amsterdam)
US$ 208*
US$ 197*
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
Agoda.com
5 maart 2017 beoordeeld

Dit is werkelijk een zeer net hotel. De ruime kamers zijn helder en modern ingericht.
Het hotel ligt op 5 minuten wandelen van het Centraal station en dus ook van hartje Amsterdam. Het ontbijt is eerder prijzig (+/ 20€ per persoon) maar in de stad zijn er voldoende ontbijtgelegenheden.
Recht over het hotel kun je fietsen huren.
Heel positief is ook het feit dat men pas tegen 12u moet uitchecken, zelfs iets later is mogelijk.

Maar er is 1 echte afknapper. In dit hotel, in de hoofdstad van Nederland, vinden ze het niet nodig dat het personeel de gasten ook in het Nederlands kan verder helpen. Tijdens ons bezoek werden we zowel bij uitchecken als bij het bellen naar de receptie en door de technische mensen geholpen door mensen die geen woord Nederlands spreken. Ik begrijp dat een groot deel van het publiek Internationaal en dus Engelstalig is, maar in de Nederlandse hoofdstad personeel aanvaarden die de klanten zegt dat ze "preferable in English" aangesproken worden is onaanvaardbaar. Had het personeel ook Nederlands gesproken kreeg dit hotel zeker vijf sterren.

Kamertip: bij de kamers op de hoger verdiepingen is er prachtig uitzicht over de stad en het ij.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Merijn V, Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Beste Ynnadje,

Dank voor uw review, wat fijn om te lezen dat u het hotel, de lokatie, de kamer, de diensten zo heeft gewaardeerd en dat u een aangenaam verblijf in Amsterdam heeft gehad!

Hoewel gemiddeld 95% van onze gasten niet Nederlandstalig is, en wij grote waarde hechten aan het international karakter van ons hotel en ons team, begrijp ik uw punt betreffende kennis van het Nederlands zeker! Op dit moment spreekt ongeveer de helft van ons personeel goed Nederlands, daarnaast bieden wij ons personeel taallessen aan om dit verder te verbeteren. Hopelijk zullen wij u een volgende keer dus volledig in het Nederlands te woord kunnen staan!

Nogmaals hartelijk voor uw verblijf bij ons, ik hoop u nog eens te mogen ontvangen in ons hotel!

Vriendelijke groet,

Merijn Veken | Accomodation Manager
m.veken@room-matehotels.com

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, zijn sterren meer dan waard.
Mooie, nette kamers en uitstekende bedden.
Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heel flexibel om Kinder menu's samen te stellen .
Een aanrader van formaat.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
17 januari 2017 beoordeeld

Aangenaam, modern hotel. Rustig gelegen aan het water. Mooie en ruime kamer. Zéér proper. Vriendelijk ontvangst aan de balie, niet alleen in het Nederlands. Het ontbijt in het restaurant is wel duur ( ongeveer" 20 €) en het avondeten is lekker maar te weinig voor veel geld. Wel vriendelijke bediening.

Kamertip: kamer op 10de verdieping: geen geluiden gehoort
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete hotel als ik in Amsterdam moet overnachten. Een zeer goede roomservice, een goed uitgerust fitness centrum en een goed ontbijt. Je kan je eigen favoriete omelet laten maken met alles erop en eraan. Dat zit bij de prijs voor het ontbijt in begrepen, maar ik zie dat daar niet heel veel gebruik van gemaakt wordt. Gewoon doen!

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Merijn V, Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Beste Spot1647,

Wat fijn om te horen dat Room Mate Aitana uw favoriete hotel in Amsterdam is! Wij doen ons best het onze gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken, en ik ben blij dat u zo enthousiast bent over ons hotel. Ik zal uw complimenten aan de ontbijtchef van restaurant I-Dock doorgeven.
Ik hoop dat we u een volgende keer weer welkom mogen heten!

Vriendelijke groet,

Merijn Veken | Accomodation Manager
m.veken@room-matehotels.com

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

twee nachten verbleven tijdens het lichtfestival. heel goede ligging achter het station, een tiental minuten stappen en je staat in het centrum. er is een parking aan het hotel zelf die je voordelig op voorhand kan reserveren. de kamers zijn mooi, groot en rustig. van alle gemakken voorzien. het in en uitchecken verliep vlot, heel vriendelijk personeel aan de balie. het ontbijt is beschikbaar tot 12h, en er is ruim voldoende keus. wij komen zeker terug mede door de zeer gunstige ligging en de aangename sfeer in het hotel .

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner