Room Mate Aitana
NH Amsterdam Zuid(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 227*
  • Inclusief ontbijt
US$ 127*
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 265*
US$ 230*
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
US$ 229*
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 189*
US$ 404*
US$ 348*
Agoda.com
  • Zwembad
US$ 310*
NH Hotels
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 94*
  • Restaurant
XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 122*
17 januari 2017 beoordeeld

Aangenaam, modern hotel. Rustig gelegen aan het water. Mooie en ruime kamer. Zéér proper. Vriendelijk ontvangst aan de balie, niet alleen in het Nederlands. Het ontbijt in het restaurant is wel duur ( ongeveer" 20 €) en het avondeten is lekker maar te weinig voor veel geld. Wel vriendelijke bediening.

Kamertip: kamer op 10de verdieping: geen geluiden gehoort
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete hotel als ik in Amsterdam moet overnachten. Een zeer goede roomservice, een goed uitgerust fitness centrum en een goed ontbijt. Je kan je eigen favoriete omelet laten maken met alles erop en eraan. Dat zit bij de prijs voor het ontbijt in begrepen, maar ik zie dat daar niet heel veel gebruik van gemaakt wordt. Gewoon doen!

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Merijn V, Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Beste Spot1647,

Wat fijn om te horen dat Room Mate Aitana uw favoriete hotel in Amsterdam is! Wij doen ons best het onze gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken, en ik ben blij dat u zo enthousiast bent over ons hotel. Ik zal uw complimenten aan de ontbijtchef van restaurant I-Dock doorgeven.
Ik hoop dat we u een volgende keer weer welkom mogen heten!

Vriendelijke groet,

Room Mate Aitana
Merijn Veken | Accomodation Manager
m.veken@room-matehotels.com

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

twee nachten verbleven tijdens het lichtfestival. heel goede ligging achter het station, een tiental minuten stappen en je staat in het centrum. er is een parking aan het hotel zelf die je voordelig op voorhand kan reserveren. de kamers zijn mooi, groot en rustig. van alle gemakken voorzien. het in en uitchecken verliep vlot, heel vriendelijk personeel aan de balie. het ontbijt is beschikbaar tot 12h, en er is ruim voldoende keus. wij komen zeker terug mede door de zeer gunstige ligging en de aangename sfeer in het hotel .

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed 4 sterren hotel. De junior suite heeft een mooiere badkamer dan ik had verwacht en leuk uitzicht. De kamer voor onze zonen lag gelukkig op dezelfde etage, zoals ik had verzocht. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan voldoende. Al met al echt wel waar voor je geld (voor Amsterdamse begrippen). Ik had gereserveerd via de site van Room mate zelf voor extra korting.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, gelegen op een bijzondere plek. Met fantastische kamers, volledige glazen gevels die zicht bieden op de stad of het haventje. Zelfs met slecht weer is dat bijzonder..want wie heeft zoiets thuis? De voorzieningen zijn zoals het behoort bij een hotel van deze categorie. Goed concept.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner