“Lucas”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 14 websites!
Room Mate Aitana
Beoordeeld als nr. 31 van 371 hotels in Amsterdam
31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, zijn sterren meer dan waard.
Mooie, nette kamers en uitstekende bedden.
Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
Heel flexibel om Kinder menu's samen te stellen .
Een aanrader van formaat.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Room Mate Aitana
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 januari 2017 beoordeeld

Aangenaam, modern hotel. Rustig gelegen aan het water. Mooie en ruime kamer. Zéér proper. Vriendelijk ontvangst aan de balie, niet alleen in het Nederlands. Het ontbijt in het restaurant is wel duur ( ongeveer" 20 €) en het avondeten is lekker maar te weinig voor veel geld. Wel vriendelijke bediening.

Kamertip: kamer op 10de verdieping: geen geluiden gehoort
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete hotel als ik in Amsterdam moet overnachten. Een zeer goede roomservice, een goed uitgerust fitness centrum en een goed ontbijt. Je kan je eigen favoriete omelet laten maken met alles erop en eraan. Dat zit bij de prijs voor het ontbijt in begrepen, maar ik zie dat daar niet heel veel gebruik van gemaakt wordt. Gewoon doen!

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Merijn V, Manager van Room Mate Aitana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Beste Spot1647,

Wat fijn om te horen dat Room Mate Aitana uw favoriete hotel in Amsterdam is! Wij doen ons best het onze gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken, en ik ben blij dat u zo enthousiast bent over ons hotel. Ik zal uw complimenten aan de ontbijtchef van restaurant I-Dock doorgeven.
Ik hoop dat we u een volgende keer weer welkom mogen heten!

Vriendelijke groet,

Room Mate Aitana
Merijn Veken | Accomodation Manager
m.veken@room-matehotels.com

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

twee nachten verbleven tijdens het lichtfestival. heel goede ligging achter het station, een tiental minuten stappen en je staat in het centrum. er is een parking aan het hotel zelf die je voordelig op voorhand kan reserveren. de kamers zijn mooi, groot en rustig. van alle gemakken voorzien. het in en uitchecken verliep vlot, heel vriendelijk personeel aan de balie. het ontbijt is beschikbaar tot 12h, en er is ruim voldoende keus. wij komen zeker terug mede door de zeer gunstige ligging en de aangename sfeer in het hotel .

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed 4 sterren hotel. De junior suite heeft een mooiere badkamer dan ik had verwacht en leuk uitzicht. De kamer voor onze zonen lag gelukkig op dezelfde etage, zoals ik had verzocht. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan voldoende. Al met al echt wel waar voor je geld (voor Amsterdamse begrippen). Ik had gereserveerd via de site van Room mate zelf voor extra korting.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, gelegen op een bijzondere plek. Met fantastische kamers, volledige glazen gevels die zicht bieden op de stad of het haventje. Zelfs met slecht weer is dat bijzonder..want wie heeft zoiets thuis? De voorzieningen zijn zoals het behoort bij een hotel van deze categorie. Goed concept.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
11 november 2016 beoordeeld

Modern hotel, prima ligging en behulpzame frontdesk medewerkster. Kamer was modern ingericht, brandschoon en van alle gemakken voorzien. Het bed was naar mijn smaak iets te hard en daardoor minder comfortabel, maar dat lijkt me echt een kwestie van smaak

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Grachtengordel
The Toren
nr. 2 van 371 in Amsterdam
2.610 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Room Mate Aitana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Room Mate Aitana

Adres: IJDok 6, 1013 MM Amsterdam, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 31 van 371 hotels in Amsterdam
Prijsklasse: € 126 - € 379 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Room Mate Aitana 4*
Aantal kamers: 284
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Weekend Desk, Hotels.com, Agoda, Ctrip TA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Room Mate Aitana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?