“Mijn Amerikaanse gasten waren heel enthousiast”
Beoordeling van Amsterdam Cheese Museum

Amsterdam Cheese Museum
Geclassificeerd als nr. 66 van 602 dingen om te doen in Amsterdam
Attractiegegevens
1 juni 2017 beoordeeld

Op de drukke Prinsengracht, tegenover het Anne Frank Huis hebben we een tulpmuseum en een kaasmuseum. Mijn gasten wilden naar het Cheese Museum en kwamen enthousiast met een tas vol kaas en koelkastmagneetjes weer naar buiten.

Datum van activiteit: mei 2017

16 juli 2016 beoordeeld

Gewoon een verkapte souvenirswinkel die het woord museum er aan geplakt heeft. De gemiddelde kaasverkoper op de markt kan je beter en goedkoper informeren en tot de juiste kaaskeuze laten komen.

Datum van activiteit: mei 2016
21 maart 2016 beoordeeld

is leuk maar super klein museumpje,wij hadden geluk dat er niet zoveel volk was anders moeilijk om alles te zien,echter wel leuk en leerrijk,ook commerciëel opgevat met verkoop en degustatie

Datum van activiteit: maart 2016
21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het doet zich voor als een kaasmuseum maar is eigenlijk gewoon een kaaswinkel. Museum zeker niet de moeite, super klein en alles in het Engels. De winkel daarentegen is wel heel fijn! Vriendelijk personeel en enorm veel kazen om te proeven.

Datum van activiteit: maart 2016
Bekijk meer beoordelingen
2 maart 2016 beoordeeld

Niet instinken, het ziet er leuk uit, maar het is niet meer dan een wat aangeklede souvenirswinkel, In die categorie niet onaardig maar een museum?????

Datum van activiteit: februari 2016

Reizigers die Amsterdam Cheese Museum bekeken, bekeken ook

In Amsterdam Cheese Museum geweest? Deel je ervaringen!