“Leuk plekje”

Keukens: Argentijns
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
27 september 2020 beoordeeld

Goed plekje met goede fajitas. bediening behulpzaam. Ik vroeg voor een goede maaltijd en dat is zeker goed gekomen. Goed dat ze ook halal opties hebben.

8 september 2020 beoordeeld

Dit is de plek waar je moe zijn voor steaks. Sappig, mals en goede kwaliteit. Dit is wat ik gewend ben van een goed Argentijnse Steakhouse!

6 september 2020 beoordeeld

Prettige sfeer en lieve bediening. Er werd mij de steaks aangeraden en dat was zeker geen teleurstelling! Echt top vlees. Stukje Argentinië in Amsterdam.

5 september 2020 beoordeeld

Zooooo lekker! Jullie hebben een vaste klant erbij! De steaks zijn super mals en personeel super vriendelijk.

31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top steaks! Heb er van genoten. Lief, attent en zeer aardig personeel. Goed om met je familie te gaan of met vrienden.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Bariloche Steak & Burger bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Bariloche Steak & Burger geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.