“Top restaurantje!”
Beoordeling van Eatmosfera Ristorante

Eatmosfera Ristorante
Reserveren met
Eatmosfera Ristorante is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 4.194 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
9 juli 2017 beoordeeld

Een toevallige zoektocht via tripadvisor bracht ons naar dit ietwat verstopt Italiaans restaurant. De bediening was vanaf ontvangst tot einde top en het eten is een ervaring rijker.

30 april 2017 beoordeeld

Via tripadvisor bij dit kleine restaurant terecht gekomen en het was fantastisch.
Mooie open keuken met supervriendelijk personeel en het eten was super lekker.
Tel daarbij, naast een mooie wijnkaart, ook een echt Italiaanse bierkaart en dan heb je een 10 met een griffel.

24 april 2017 beoordeeld

Het restaurant zit wat verstopt in de Korte Reguliersdwarsstraat - zoals eigenlijk al blijkt uit het adres. Maar voor wat ze leveren hoeven ze zich niet te verstoppen. Prima Italiaans eten en hartelijke en gastvrije Italiaanse bediening. Naast de vaste kaart elke dag speciale dingen, die zeker de moeite van het proberen waard zijn. Van harte aanbevolen!

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Amsterdam zeker een aanrader om te gaan eten. Het zijn echte Italianen en het eten is ook echt Italiaans: smakelijk, vers en voldoende. Het is niet groot, maar dat maakt het extra gezellig. Wij gingen om half 7 aan tafel maar na ons hebben een hoop mensen moeten wachten in het entreehalletje. Reserveren is dus verstandig.
Alle gangen waren heerlijk. Antipasti vooraf, lekkere vleeswaren en kaas, vers vanuit Italië. Hoofdgerecht speenvarken, mals en goed bereid. Dessert een pannacota, niet te zoet en een smakelijke afsluiter. Top en betaalbaar restaurant!

23 maart 2017 beoordeeld

Het is alsof je bij een Italiaanse familie thuis bent uitgenodigd.Het onthaal is vriendelijk en warm.De kaart is niet zo groot,maar het is allemaal vers,huisgemaakt en van uitstekende kwaliteit.
Wij hebben met zijn vijven ongeveer acht gerechten uitgeprobeerd en het was allemaal heerlijk ,authentiek met liefde gemaakt.Wij komen zeker terug.

Reizigers die Eatmosfera Ristorante bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eatmosfera Ristorante geweest? Deel je ervaringen!