“Lekker en snel”

Keukens: Aziatisch, Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Centrum
20 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, snel bereid, goede smaak, keuze uit diverse sauzen, zachte kip en perfecte garnalen. Leuk familie bedrijf, heel netjes en aardig een aanrader.

16 februari 2017 beoordeeld

Tot nu toe altijd lekkere maaltijden gehad voor niet veel geld. Vriendelijke mensen die met verse producten werken.

5 januari 2017 beoordeeld

Hele aardige familie, zeer netjes en harde werkers. Het is altijd leuk om te zien dat een gezin samenwerkt om voor hunzelf het beste er uit te halen. Dat lukt hier maar al te goed. Het eten is lekker, de samenwerking is goed, de menukaart is duidelijk en de prijs is eerlijk!
Als je in de buurt bent en je hebt lekkere trek zou ik hier zeker even een bordje gaan weghappen.
Ga hier zeker een 3e, 4e en 5e keer komen!

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten (fast food) midden in het centrum.!
Leuke mensen ook, man kookt de vrouw bedient.

Hier ga ik zeker vaker naar toe.

2 november 2015 beoordeeld

Je kan het bijna niet geloven, zo lekker voor zo weinig geld.
De ontvangst en de bediening is zo gastvrij en vriendelijk.
De kaart vind ik enigszins beperkt maar de kwaliteit (en prijs) vergoed dit alles.
Een absolute must, ga er naar toe en geniet. Je krijgt er geen spijt van.

Reizigers die Yu Family Kitchen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Yu Family Kitchen geweest? Deel je ervaringen!