“LEUK”

Geclassificeerd als nr. 32 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: De Pijp
4 augustus 2017 beoordeeld

heerlijk genoten van lekker ontbijt hele leuke verschillende omeletten met zo veel leuke toevoegingen zoals pindakees met banaan maar ook met chili " zeker aanrader

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke ommelet gehad (banaan & pindakaas) weer een pareltje ontdekt in Amsterdam.

3 juni 2017 beoordeeld

Zeer gezellige ruimte, je ziet de kok aan het werk. Een erg gevarieerde menukaart met voor ieder wat wils en de ingrediënten duidelijk heel goed gekozen.
Wij lieten 2 maal ons hotel met veel plezier achter om hier te komen ontbijten en proberen thuis de recepten na te maken.
De mensen die klachten hadden dat ze te snel buiten moesten hebben slechts gedeeltelijk gelijk, ze zijn inderdaad wat slachtoffer van hun eigen succes. Er staat vaak een wachtrij buiten, wij vonden het absoluut niet erg om onze tafel na het eten af te staan aan de volgende, er valt nog genoeg te doen in de omgeving.
Leuk concept, vriendelijke bediening, een aanrader!

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke omeletten gegeten. De kok is erg creatief. Combinaties die ik zelf niet zou verzinnen. Omelet met honing, kaneel en banaan, en met pindakaas ertussen! Top!

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke varianten en leuke attente bediening
Prijs kwaliteit verhouding goed
Mooie kaart en sfeer
Zeker weer

Reizigers die Omelegg - De Pijp bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Omelegg - De Pijp geweest? Deel je ervaringen!