“heerlijk gegeten!”

Geclassificeerd als nr. 31 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: De Pijp
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker gegeten! goede en snelle service. wel had het iets meer mogen zijn, we hadden erge trek. maar het smaakte er niet minder om! en... prachtig ingericht!

Schrijf een beoordeling

28 november 2016 beoordeeld

Het eten was super en alles werd bereid voor je in de keuken(gezellige open keuken).
Sfeer binnen was ook huiselijk, druk en mensen moesten hier ook even wachten.
Verse producten en heerlijk en vullend ontbijt!!!

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen wonder dat er altijd een rij staat in het weekend. Dit is een leuk, origineel plekje in de Pijp. Mee spieken in de keuken en ondertussen een goed hangover ontbijten nuttigen.

Een TripAdvisor-lid
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een helemaal prima ontbijt- en lunchtentje. In het weekend kans op even moeten wachten tot er een tafeltje vrijkomt (tot tien uur valt dat mee); eenmaal aan tafel is het genieten. Enorm uitgebreide menu-opties waaruit het lastig kiezen is want jummie, je zou ze allemaal wel willen proberen. Aardige bediening; vanwege de drukte (of onderbezetting?) niet altijd even snel maar dat hoeft niet te deren. Aanrader.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond er voor had ik een goed feestje en als cadeautje kreeg ik een kater.
Ik had in de middag afgesproken om hier te gaan lunchen en het was top! Veel keuze (wel allemaal omeletten) vis, vlees en vega.
Zelf had ik farmboy genomen, daar zat werkelijk alles er op en eraan. Echter ben ik een grote fan van de shakshuka en daar neem ik altijd chorizo bij. Het enige nadeel is dat het zeer populair is je soms best lang moet wachten. Reserveren is niet mogelijk!
Ik ging weg tevreden en zonder kater weer naar huis.
Ps. Bediening is ook erg vriendelijk!

Reizigers die Omelegg - De Pijp bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Omelegg - De Pijp geweest? Deel je ervaringen!