14 personen bekijken dit hotel
Hampton
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
PricelineUS$ 118
Beoordeeld op 19 december 2021

Deze hotel is heel netjes alles is perfect geregeld, ontbijt is uitgebreid en verzorgd.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Voor mij was het thuis komen. Hier kom ik zeker terug als ik in Amsterdam moet zijn.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienke van Riel, Overig van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling van ons hotel. Ik en mijn team zijn blij dat u een leuke tijd bij ons heeft gehad!

We hopen u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 2 november 2021

goed hotel met goede bereikbaarheid.parkeren kan heel erg goedkoop bij park &ride bij de arena. Goed ontbijt, dat heb ik niet iedere morgen bij mijzelf.
Goede kamer en schoon. Wat wij allemaal wel een groot minpunt vonden was dat het bed echt veel te hard was….dus dit is echt een verbeterpunt voor het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienke van Riel, Overig van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Beste Brigitte,

Hartelijk bedankt voor uw leuke review over ons hotel, ik en mijn team zijn blij dat de meeste van onze faciliteiten en services tot uw wens waren.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Nette kamer (wel gehorig maar dat ligt ook aan de gasten die lawaai maken). Locatie is zeer goed voor bezoek aan ziggo dome, johan cruijff arena, en ligt tegenover het station. Het inchecken moet echt beter worden geregeld, het wachten duurt te lang.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienke van Riel, Overig van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beste Liekiesittard,

Hartelijk bedankt voor uw leuke review, we zijn blij te lezen dat het meeste van onze faciliteiten en services naar uw wens waren. Aangaande het wachten voor het inchecken, we proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas hebben we te maken met een tekort aan medewerkers waardoor het inchecken soms langer duurt dan gewenst. Namens mijn team onze excuses voor het ongemak.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 9 september 2021

Alleen de airco vond ik een ‘dingetje’. Omdat de ramen niet open kunnen, is het enigszins benauwd. Altijd moet de airco aan en die maakt best wel geluid. ‘s Nachts is dit een beetje hinderlijk.
Ruime keuze bij ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienke van Riel, Overig van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste Peter V,

Hartelijk bedankt voor uw review en vijf punten! Helaas kunnen onze ramen inderdaad niet open vanwege het ontwerp van het gebouw. We nemen uw feedback m.b.t. de airconditioning mee voor verbeteringen in de toekomst.

Beoordeeld op 6 september 2021

Prima hotel, gelegen op een mooie/ideale locatie naast station.
Was een weekendje met mijn vrouw naar Amsterdam en vanuit hier konden we makkelijk alles bereiken met openbaar vervoer. De auto makkelijk kunnen parkeren bij het hotel. Ook een bioscoop op hetzelfde plein.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienke van Riel, Overig van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Beste Ivo Pennings,

Hartelijk bedankt voor het beoordelen van ons hotel, we zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u ons met een 5 heeft beoordeeld.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.