Beoordeeld op 5 mei 2019

Prima hotel. Goede ligging. Auto kun je daar ideaal parkeren. 23 euro voor een hele dag. Kamer was prima, niet gehorig.. Personeel aardig. Vond alleen het ontbijt niet bijzonder. Vond het hotel wel aan de dure kant.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Beste Dreamer58135456183,

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 april 2019

Basic zakenhotel, 10 min. lopen van station Hoofddorp.Kleine kamer, wel schoon, ook slechts 1-persoons badkamer. Onaangename zweetbedden vanwege zo'n ziekenhuiszeiltje op de matras.Ontbijt prima, niks op aan te merken. Wel op de prijzen van de consumpties en de (paar) avondgerechten. Erg duur. Bovendien sfeerloze setting om te eten. Gratis shuttlevervoer naar Schiphol. Wel aanmelden vooraf. Goed alternatief voor diner is l'Hirondelle op ruim 10 min. lopen.

Datum van verblijf: april 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Beste Travelhenkie,

Allereerst uiteraard dank voor het delen van je ervaringen op Tripadvisor om medereizigers te informeren over je recente ervaring in een hotel of op een bepaalde plek. Er is echter sprake van een kleine vergissing. Ons hotel, waarbij u deze review nu heeft achtergelaten is niet gelegen in Hoofddorp maar in Amsterdam zelf. De shuttle service en L'Hirondelle zijn namelijk bij een ander Hampton, het Hampton by Hilton Schiphol Airport en niet bij ons, het Hampton by Hilton Amsterdam Arena Boulevard.

Mocht u volgende keer bij ons verblijven bent u uiteraard van harte welkom!

Groet,
Team Hampton by Hilton Amsterdam Arena Boulevard

Beoordeeld op 28 april 2019

De kamer was compleet. Badkamer eveneens. Wel jammer dat de ramen niet open kunnen.
Het ontbijt was ontzettend massaal. Goed, maar wederom niet bijzonder. Bovendien veel te weinig koffie-apparaten en weinig speciaals op het menu.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beste Excursion47221618143

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren. Erg vervelend om te vernemen dat het ontbijt niet geheel naar wens is verlopen tijdens uw verblijf bij ons, wij zullen kijken wat wij kunnen verbeteren bij ons ontbijt.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 april 2019

Prima hotel, dichtbij de ziggodome/AFAS.

Alleen het matras was naar mijn mening erg hard.
Kamer was schoon, goede douche.

De keuze van het inclusief ontbijt was erg ruim, van de “gezonde” keuze tot de “ongezonde” keuze

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste Fearless23294014226,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren. Erg vervelend om te vernemen dat het bed niet comfortabel was voor u, graag vernemen wij altijd tijdens uw verblijf als er iets niet naar wens is in de kamer, dan zijn wij nog in de mogelijkheid om een oplossing te vinden.
Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 april 2019

Wij hadden 's avonds een uitvoering in het concertgebouw en zouden de volgende dag vanaf Schiphol afreizen naar Rome; te vroeg voor het ontbijt (07.00 uur). Meteen stelde de baliedame voor een ontbijtje klaar te zetten om mee te nemen. Ook werd een taxi geregeld voor de volgende ochtend. Toen we om 06.20 u beneden kwamen was er toch al een warm ontbijt klaar. Top!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019

Beste Ruud V,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige feedback!
Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.