3 april 2018 beoordeeld

Fijn hotel, mooie en schone kamers, vriendelijk personeel. Locatie is niet gezellig, verbinding met centrum goed d.m.v. trein en metro. Gratis ontbijt goed. Helaas erg harde bedden, daardoor imnder goed geslapen. Kamers zijn goed geïsoleerd, geen last van geluid buiten.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank I.k. V
Nienke v, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste I.k. V,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren.
Erg vervelend om te vernemen dat u minder goed geslapen heeft door de harde bedden, wij zullen uw opmerking in overweging nemen.

24 maart 2018 beoordeeld

Hotel heeft een uitstekende ligging vlak aan het station, vlotte verbinding met het centraal station. mooie kamer, spijtig dat de venster niet open kan, daar onze kamer uit keek op de lobby. Zeer proper. Matrassen wel wat hard. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Nienke v, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Beste 136marijke,

Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u verder een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt naast de arena en naast het station. De ontvangst is prima. De kamer is voorzien van alle benodigdheden inclusief een heerlijke inloopdouche. Het ontbijt is oké. De locatie zou ik niet kiezen voor een toeristisch bezoek aan Amsterdam. Wel bij een bezoek aan de Arena of het Ziggo Dôme. En ook Schiphol is prima te bereiken.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Nienke v, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Beste dennis0173,

Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker dichtbij de Ziggo Dome, de Arena en de HMH en station Bijlmer Arena. Slechts een paar minuten lopen. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Schone en luxe kamers, zeer vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Zijn er al vaker geweest, dus wat ons betreft een absolute aanrader.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Beste Benjolima,

Wij willen u graag bedanken voor deze geweldige feedback!

18 maart 2018 beoordeeld

De kamer is netjes en zeer schoon. Het bed is erg hoog en het matras is aan de harde kant. Er zijn verschillende kussens, zodat je er zelf één uit kunt kiezen.
De badkamer is mooi en er is een zeer goede haardroger aanwezig.
Er is een waterkoker, maar de voorraad thee en koffie is klein. De televisie heeft veel zenders en heeft een stabiele verbinding. Er is gratis wifi in het hele hotel, maar de verbinding is traag.
Er is een kluis aanwezig op de kamer.
Het ontbijtbuffet is niet heel erg uitgebreid. Wanneer er iets op is, wordt het wel direct bijgevuld. De ontbijtruimte is (te) klein, maar erg schoon.
Vriendelijk personeel.

Kamertip: naast het treinstation en vlabkij allerlei voorzieningen
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Beste 22gonnie,

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.