“Aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 105 van 4.143 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Diner, Tibetaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Geniet van onze heerlijke Tibetaanse keuken in het hart van Amsterdam.
27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, een absolute aanrader! Voorgerecht van dumplings, hoofdmaaltijd van lamsvlees met gebakken rijst.

23 april 2016 beoordeeld

Als je het niet weet zou je niet direct geneigd zijn om er binnen te stappen.
Eens binnen voelt het knus en gezellig aan; 12 zitplaatsen op het gelijkvloers en meerdere plaatsen op de verdieping. De inrichting op het gelijkvloers (waar wij zaten) geeft niet direct een Tibetaanse indruk, buiten een foto met sjaal van de Daila Lama moet je zelf fantaseren. De menukaart is vrij beperkt maar ik moet zeggen wat er op staat is lekker en verzorgd. Wij hebben alvast genoten van starter tot dessert met koffie. De huiswijnen zijn meer dan degelijk. Prijs / kwaliteit is dik in orde. Personeel gedienstig en vriendelijke. Zeker het proberen waard; wel reserveren op de populaire tijdstippen !

11 januari 2016 beoordeeld

ik had van te voren gereserveerd want las al die positieve recentness op tripadviser dus dacht; daar wil ik eten. Maar helaas, het eten viel me zwaar tegen. de loempia's en dumplings als voorgerecht waren denk ik niet zelf gemaakt en het hoofdgerecht was opgewarmd (en nog slecht ook want was niet egaal warm). Mijn advies: ga gewoon langs de afhaal chinees. even lekker en veel goedkoper.

21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

2 course menu genomen,

Héél lekker gegeten voor een goede prijs

Vriendelijke bediening

Makkelijk te bereiken met tram

22 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was uitstekend. Klein, sfeervol restaurant met kwalitatieve gerechten en service. In tibetaanse stijl ingericht met oosterse muziek op de achtergrond.

Reizigers die Norling Restaurant Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Norling Restaurant Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!