Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel, kunst overal. Zwembad ruimer dan op de foto, leuke en grote sauna. Spijtig maar drie rustbedden. Prima verzorgingsproducten én extra’s zoals goede nacht spray voor het hoofdkussen ( keuze uit zes soorten kussens!) en een originele inrichting van gangen, ruimtes én kamer! laat zeker de kok bij het ontbijt iets klaarmaken, zeer fijn en origineel want de rest van het ontbijt is wat te karig. Eigenaardig dat er zoveel niet Nederlandstalig personeel is ( veel Italiaans) dat je dan zelf ook Engels spreekt tegen een Hollandse receptioniste. Vriendelijk personeel is altijd een opsteker. Direct aan trein en metro . Wij komen terug

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Rebecca K, Front Office Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Beste Jan,

Dank u wel voor het nemen van uw tijd om een uitgebreide review achter te laten over ons hotel.
Wij zijn heel blij om te horen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad bij ons!
Wij hopen u snel nog eens te mogen welkom hete.

Beoordeeld op 9 januari 2018

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Rebecca K, Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Ons favoriete hotel als wij een bezoek brengen aan Amsterdam. Neem zeker een kamer met “iconic view” dit is het absoluut waard!

Vriendelijk personeel, wij voelen ons altijd zeer welkom.

Ontbijt is ruim, enkel de pannenkoeken vielen dit keer niet zo in de smaak. Deze waren aan de harde kant en hadden weinig smaak. Volgende keer beter, wij komen zeker terug

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Rebecca K, Front Office Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Beste Astrid,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen.

Het doet ons goed om te horen dat jullie zo positief zijn over ons hotel!

Jammer van de pannenkoeken, ik zal dit doorgeven aan de F&B manager zodat ze dit kunnen verbeteren.

Wij hopen jullie snel weer te mogen ontvangen in ons hotel!

Vriendelijke groet

Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Weer heerlijk genoten , super vriendelijk personeel, erg goed uitgebreid ontbijt, ruime schone kamers met heerlijke douche, ligging perfect je kunt alles lopend af, mooi design hotel, strakke inrichting maar erg sfeervol

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Rebecca K, Front Office Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Beste Sander,

Dank u wel voor het achterlaten van uw review.
Wij zijn heel blij om te horen dat u zo erg genoten heeft bij ons.
Namens het hele team willen we u bedanken voor al deze mooie woorden over het hotel en ons personeel.
Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in het art'otel.

Rebecca Koopmans

Beoordeeld op 5 november 2017

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
Rebecca K, Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017