“Heerlijk gegeten voor de lunch.”
Beoordeling van Eetcafe het pakhuis

Eetcafe het pakhuis
Geclassificeerd als nr. 587 van 4.658 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Pakhuisadam
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een ochtend shoppen gingen we bij het pakhuis lunchen. Wat een leuke en gezellige plek. Het zag er heel knus uit en het personeel was vriendelijk. Het eten smaakte heerlijk. Een aanrader! We komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2019
eetcafehetpakhuis, General Manager van Eetcafe het pakhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Hi Oriana,
Bedankt voor review!
Hopelijk tot snel.
Groetjes, Team Pakhuis

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit gezellige eetcafé is door zijn centrale ligging een goed trefpunt na een dagje shoppen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dat kan niet voor deze prijzen. Een lekkere, eerlijke, goed gevulde maaltijd en een vriendelijke bediening. De saté spant ook wat ons betreft de kroon.

Datum van bezoek: december 2018

Hi !
Bedankt voor je beoordeling. De sate is inderdaad een favoriet :-)
Hopelijk tot snel.
Groetjes, Team Pakhuis

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, de spareribs en de saté zijn een absolute aanrader!! Fijne sfeer, nooit lang wachten op je eten,toplocatie!

Datum van bezoek: oktober 2018
eetcafehetpakhuis, General Manager van Eetcafe het pakhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi Tinus,
Bedankt voor je reactie! Hopelijk tot snel.
Groetjes 't Pakhuis

4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben gesmuld van de spareribs, de dagschotel en de heerlijke huiswijn.
De inrichting is heerlijk ouderwets zoals dat bij Adam hoort De muziek was aangenaam

Datum van bezoek: december 2018

Hi,
Bedankt voor de fijne review.
We staan hopelijk snel weer voor je klaar.
Groetjes , Team Pakhuis

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig leuk eetcafé. Bij binnenkomst voel je je gelijk thuis. Leuke gezellige bar en ook nog eens tafeltjes en krukken langs de wand, maakt het barmoment compleet. Uitgebreide bierkaart. Fijne bediening, die sfeer goed aanvoelen.
Hoewel ik er kwam voor only drinks, liep de zaak helemaal vol voor een lekkere hap, doet recht aan de benaming van eetcafé.
En....voor degene voor wie het Rijksmuseum te druk was, de Nachtwacht hangt hier ook.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Eetcafe het pakhuis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eetcafe het pakhuis geweest? Deel je ervaringen!