“Super “kroeg””

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Pakhuisadam
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig leuk eetcafé. Bij binnenkomst voel je je gelijk thuis. Leuke gezellige bar en ook nog eens tafeltjes en krukken langs de wand, maakt het barmoment compleet. Uitgebreide bierkaart. Fijne bediening, die sfeer goed aanvoelen.
Hoewel ik er kwam voor only drinks, liep de zaak helemaal vol voor een lekkere hap, doet recht aan de benaming van eetcafé.
En....voor degene voor wie het Rijksmuseum te druk was, de Nachtwacht hangt hier ook.

Datum van bezoek: oktober 2018

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten prijs/kwaliteit verhouding is super!
Bediening loopt gesmeerd en was vriendelijk.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

Simpel, rechttoe-rechtaan eetcafé met lekkere dagschotel, vriendelijke bediening, ouderwets bruine, studentikoze sfeer. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Bescheiden (verwarmd) terras.

Datum van bezoek: juli 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overvolle tent, waar we zonder reserveren met een kleine 10 minuten met z'n 2-en aan tafel konden. Zeer vriendelijk personeel, goede service en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld

We stapten op goed geluk en zonder reservering deze zaak binnen. Onmiddellijk zeer vriendelijk onthaald. Zeer gezellige sfeer (kaarslicht!) en vooral zeer lekker eten. Hier at ik de lekkerste Spare-Ribs ooit! (specialiteit van het huis - met knoflooksaus en piri-piri saus) Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
Veenhoven, Eigenaar van Eetcafe het pakhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Goedenavond BMenTT,

Hopelijk waren het niet je eerste Spare-Ribs ooit ;-)

Tot snel, wij zorgen dat de kaarsjes weer branden

Groeten van het Pakhuis

Reizigers die Eetcafe het pakhuis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eetcafe het pakhuis geweest? Deel je ervaringen!