“Heel lekker en gezellig eetcafé”
Beoordeling van Eetcafe het pakhuis

Eetcafe het pakhuis
Geclassificeerd als nr. 588 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Pakhuisadam
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overvolle tent, waar we zonder reserveren met een kleine 10 minuten met z'n 2-en aan tafel konden. Zeer vriendelijk personeel, goede service en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2018

28 juli 2018 beoordeeld

We stapten op goed geluk en zonder reservering deze zaak binnen. Onmiddellijk zeer vriendelijk onthaald. Zeer gezellige sfeer (kaarslicht!) en vooral zeer lekker eten. Hier at ik de lekkerste Spare-Ribs ooit! (specialiteit van het huis - met knoflooksaus en piri-piri saus) Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
Veenhoven, Eigenaar van Eetcafe het pakhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Goedenavond BMenTT,

Hopelijk waren het niet je eerste Spare-Ribs ooit ;-)

Tot snel, wij zorgen dat de kaarsjes weer branden

Groeten van het Pakhuis

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik eet al jaren zo nu en dan bij het Pakhuis. Het is een geweldig familierestaurant, met een simpele, maar zeer doetreffende kaart. Vriendelijke bediening, goed eten en altijd alles vlot geserveerd.
Ik kan iedereen die een dagje naar Amsterdam komt aanraden om hier wat te gaan eten; geen toeristengedoe, geen absurde prijzen. Goed en betaalbaar!

Datum van bezoek: juni 2018
25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de 18 jaar dat ik hier met regelmaat eet ben ik nog nooit teleurgesteld. De kwaliteit is onverminderd goed en de bediening hartelijk en adequaat. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Datum van bezoek: december 2017
19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vaste stek voor ongecompliceerd lekker en gezellig eten in de binnenstad. Onder leiding van Klaas en Danny doet het team altijd hun best om je het naar de zin te maken. De gerechten zijn ongecompliceerd, groot, lekker en scherp geprijsd. Een echt Amsterdams eetcafé.
Weetje: Klaas staat geschilderd op het schilderij boven de bar. Wie herkent hem?

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Eetcafe het pakhuis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eetcafe het pakhuis geweest? Deel je ervaringen!