“Al jaren eenzaam aan de top”
Beoordeling van Eetcafe het pakhuis

Eetcafe het pakhuis
Geclassificeerd als nr. 588 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Pakhuisadam
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik eet al jaren zo nu en dan bij het Pakhuis. Het is een geweldig familierestaurant, met een simpele, maar zeer doetreffende kaart. Vriendelijke bediening, goed eten en altijd alles vlot geserveerd.
Ik kan iedereen die een dagje naar Amsterdam komt aanraden om hier wat te gaan eten; geen toeristengedoe, geen absurde prijzen. Goed en betaalbaar!

Datum van bezoek: juni 2018

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de 18 jaar dat ik hier met regelmaat eet ben ik nog nooit teleurgesteld. De kwaliteit is onverminderd goed en de bediening hartelijk en adequaat. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vaste stek voor ongecompliceerd lekker en gezellig eten in de binnenstad. Onder leiding van Klaas en Danny doet het team altijd hun best om je het naar de zin te maken. De gerechten zijn ongecompliceerd, groot, lekker en scherp geprijsd. Een echt Amsterdams eetcafé.
Weetje: Klaas staat geschilderd op het schilderij boven de bar. Wie herkent hem?

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval kwamen mijn vriendin en ik bij Het Pakhuis terecht vanavond. Het was er erg druk maar er was toch een plekje voor twee. Reuring en gezelligheid! We bestelden eenmaal varkenshaas en eenmaal biefstuk, beiden voor maar een tientje!! We dachten dat het niet zoveel voor zou stellen maar het was echt superlekker. Rode wijntjes erbij, ruim 3 en half uur zitten tafelen! De gastheer was een kastelein pur sang en enorm gezellig. Zeker een aanrader!! Wij komen hier met 100% zekerheid terug.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren eten, en ik kan zeggen dat het hier betaalbaar is voor wat je krijgt. Zowel lunch als diner! Het zit wel eens krapjes maar wel een hele leuke sfeer!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Eetcafe het pakhuis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eetcafe het pakhuis geweest? Deel je ervaringen!