“Altijd goed en gezellig”
Beoordeling van Eetcafe het pakhuis

Eetcafe het pakhuis
Geclassificeerd als nr. 525 van 4.745 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Pakhuisadam
19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De vaste stek voor ongecompliceerd lekker en gezellig eten in de binnenstad. Onder leiding van Klaas en Danny doet het team altijd hun best om je het naar de zin te maken. De gerechten zijn ongecompliceerd, groot, lekker en scherp geprijsd. Een echt Amsterdams eetcafé.
Weetje: Klaas staat geschilderd op het schilderij boven de bar. Wie herkent hem?

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval kwamen mijn vriendin en ik bij Het Pakhuis terecht vanavond. Het was er erg druk maar er was toch een plekje voor twee. Reuring en gezelligheid! We bestelden eenmaal varkenshaas en eenmaal biefstuk, beiden voor maar een tientje!! We dachten dat het niet zoveel voor zou stellen maar het was echt superlekker. Rode wijntjes erbij, ruim 3 en half uur zitten tafelen! De gastheer was een kastelein pur sang en enorm gezellig. Zeker een aanrader!! Wij komen hier met 100% zekerheid terug.

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren eten, en ik kan zeggen dat het hier betaalbaar is voor wat je krijgt. Zowel lunch als diner! Het zit wel eens krapjes maar wel een hele leuke sfeer!

23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren een van mijn favoriete plekken om even “makkelijk” en lekker te genieten. Biefstuk pakhuis is een aanrader, lekker met gebakken champignons en spekjes.. vriendelijke medewerkers!

Datum van bezoek: november 2017
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was simpelweg slecht. Had een pepersteak die nog droger was dan een spons. Het personeel was vooral druk met het vol krijgen van de tent. Als de tafels maar bezet waren. Wat mij betreft geen aanrader. Was voor mij helaas de eerste, maar zeker de laatste keer. Verschrikkelijk!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Eetcafe het pakhuis bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eetcafe het pakhuis geweest? Deel je ervaringen!