“Andere betere en vriendelijkere Italiaanse restaurants in dezelfde straat.”
Beoordeling van Trattoria That's Amore

Trattoria That's Amore
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Trattoria That's Amore is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 964 van 4.475 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Italiaans
31 mei 2018 beoordeeld

Kleine porties voor een dure prijs, fantasieloze gerechten en ze hebben nog de arrogantie om voor een karaf KRAANWATER 2,50 euro te rekenen !!!
Loop gewoon een paar meters door, daar zijn ook goede Italianen, met een goede service.

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten traditionele keuken , ruime keuze met lekkere wijnen. Vittelo tonato, pasta met vongole, risotto .
Genoten van het eten en mijn gezelschap.

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk italiaans restaurant. Hebben hier met vier vrienden pasta’s en lasagna gegeten. Prijs/kwaliteit was prima.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooie Italiaanse gerechten. Attente bediening die mn. engels spreekt. Prijs-kwaliteit ietwat aan de dure kant. Echter krijg je wel waar voor je geld. Zeker voor herhaling vatbaar.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gebruik van de AH-restaurantbon hier gegeten. Voor enkele vlees- en visgerechten werd een toeslag gevraagd. De bediening was vriendelijk, het eten eenvoudig maar erg lekker en vooral ruim voldoende. We hadden geluk dat er buiten een plekje vrij was, zodat we in het zonnetje van alle heerlijkheden konden genieten.

Reizigers die Trattoria That's Amore bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Trattoria That's Amore geweest? Deel je ervaringen!