Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne sloep

Met familieweekend sloep gehuurd in Loosdrecht. Eenvoudig in gebruik. Waren met 9 personen in 1 ... meer lezen

gisteren beoordeeld
EstherBakker
Kaprun, Oostenrijk
via mobiele applicatie
Sloepdelen is TOP

De sloep van Sloepdelen is makkelijk (elektrisch) bestuurbaar ... kind kan de was doen ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
O5608HQbrigittem
Lees alle 518 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Zeer genoten van de vaartocht door de Utrechtse grachten en de Kromme Rijn.
Vriendelijke en klantvriendelijke ontvangst op de steiger. Jammer dat er geen kussentjes waren, maar werd eerlijk verklaard en heeft de pret niet mogen drukken.
Hadden zelf een picknickmand bij ons en goede vrienden.
Waardevol om te vermelden is, dat Sloepdelen zeer soepel en klantvriendelijk met eventuele annulering op korte termijn (vanwege de weersomstandigheden) omging. Gelukkig bleef de zon schijnen, maar bij regen zouden wij gewoon zonder moeite een nieuwe reservering kunnen maken.

5 weken geleden beoordeeld

Helemaal fijn!
Fluisterstille boot, makkelijk te bedienen en fijn laag zodat we zelfs ah einde vd lijnbaansgracht door konden varen! Fijn personeel ook…zeer behulpzaam!

Beoordeeld op 26 juni 2021

Het boek en reserveringssysteem is heel goed en duidelijk. Ik heb ook zeer positieve ervaringen met een zeer schappelijke klantenservice.
Wij hebben dit al vaker gedaan en zijn altijd heel tevreden. Alles klopt en het is (met mooi weer) een heerlijke ervaring.

Beoordeeld op 23 juni 2021 via mobiele applicatie

Super leuke ervaring, easy access naar de boten. Prima geregeld. Soms is de power van de de sloep wat mager.
Leiden is een leuke compacte stad om doorheen te varen

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 22 juni 2021

Super goed geregeld! Makkelijk te reserveren en bij aankomst werden we goed geholpen. Ligt op een goede en bereikbare locatie. Top!!