“High wine”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
23 juni 2019 beoordeeld

Waardeloze bediening. Klaarblijkelijk is het niet toegestaan om op het terras plaats te nemen tijdens een high wine arrangement. En dat met 30graden... Ik kom hier nooit meer

Datum van bezoek: juni 2019

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend eten en snelle en vriendelijke medewerkers. Leuke sfeer en goed bereikbaar in Amsterdam!!

Datum van bezoek: juni 2019
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega's op het terras gezeten. Serveerster leek er geen zin in te hebben. Hostmanship bestond niet.

Rekening gesplitst betalen kostte veel moeite.

Collega's hadden er al eens eerder gezeten en toen was het net zo. Dus niet meer.

Datum van bezoek: april 2019
25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpele wijnen zonder uitleg , te duur voor wat je krijgt , ons zien ze niet meer terug , kies beter een andere tent

Datum van bezoek: februari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk en goed gevulde high tea gehad. Eerst een gang hartig met heerlijke broodjes, gevolgd door een gang met 4 soorten taart. Heerlijk gegeten. Bediening was wel wat chaotisch, theezakjes ontbraken en theelichtje was niet aan. Ook duurde het vrij lang voordat de hapjes kwamen, waardoor de thee (icm geen verwarming vanuit theelichtje) niet meer zo heet was. Desondanks het wachten waard. Tip voor personeel: tussentijds even langskomen of alles naar wens is en bijv. theezakjes aanvullen. Ondanks de kleine kritische noot hebben we een heerlijke high tea gehad en genoten van al dat lekkers. We hebben de hele avond niks meer hoeven eten!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Plancius bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Plancius geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.