“Alweer super gegeten bij orontes ”
Beoordeling van Orontes West

Orontes West
Reserveren met
Orontes West is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 989 van 4.550 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Turks
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ongeveer een half jaar gingen we weer eens bij Orontes eten. Buiten op t volle terras. We namen sigara boregi, calamaris en baba ganoush als voorgerecht allemaal vers en heerlijk. Hoofdgerechten zalm, mixed grill en kalfsvlees uit de oven. Echt wonderlijk lekker. Met goede bulgur, salade en aardappels. Lekkere wijn, aardige en vlotte bediening. Een heel goed restaurant waar je je welkom voelt en dat vers en uitstekend kookt. Kan niet wachten om weer te gaan!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk binnen gelopen en geen moment spijt van gehad. De meeste tafels waren bezet, dus ik raad wel aan vooraf even te reserveren. De jonge bediening is uiterst gastvrij en het eten is heerlijk. De sfeer in het restaurant is ongedwongen.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar we inmiddels al jaren komen. Met het gezin, een goede vrienden of enkele oud-collega's. Telkens weer met veel plezier om de vriendelijke ontvangst, goede service en natuurlijk het uitstekende eten. Inmiddels bekend met vele gerechten; vlees, vis of vegetarisch, alles smaakt even goed. En een lekker flesje Yakult erbij maakt het nog beter.
Met de goede vriendin zeggen we, als we weer eens af willen spreken: "de hoogste tijd om weer een Orontesje te pakken"! Dat moet u dus ook doen!

7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vind dit een prettige plek om te zijn. Vriendelijke mensen. Kwaliteit eten is goed niet bijzonder. Mediterraan dus veel grill en knoflook. Aardige en attente bediening. Goed buurtrestaurant dus.

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker! Goede bediening en het eten smaakt zoals altijd goed. Orontes houdt het qua kruiden subtiel en simpel waardoor niks overheerst en je de producten ook echt proeft. De rooksmaak is fantastisch en alles goed gegaard zonder zwarte randjes. Ook de Turkse wijn is een aanrader net als de Baba Ganoush.

Reizigers die Orontes West bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Orontes West geweest? Deel je ervaringen!