“Sardientjes in een blik”

The Lobby Nesplein Restaurant & Bar
Keukens: Nederlands, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Service was heel goed maar 11 euro voor 3 stuken brood, 1/2 Citroen en blik sardientjes is niet moeite waard. Helaas komen wij niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Nog steeds een mooi restaurant met zeer professionele bediening, het is dan ook voor de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in de kwaliteit van het eten. Het voorgerecht makreel (MAKREEL - DATTERINO - KOOLRABI -LAMSOOR - KAFFIR - WATERMELOEN) miste echt alles, dit gerecht was totaal niet in balans, de makreel lag in een natte witte waterige saus die totaal maar dan ook echt totaal geen smaak had, de andere eigenzinnige Ingrediënten misten ook alle smaak wat echt jammer is voor zo een mooi voorgerecht. Het hoofdgerecht runderborst was vlak, droog en flauw van smaak je zou zeggen dat dit stuk vlees met de juiste bereiding vol van smaak zou moeten zijn, en dat de saus die je maakt van het bakvocht niet kan mislukken maar helaas een smakeloos gerecht met een saus waar de chef kok zich voor moet schamen. Gelukkig maakt de bediening en de sfeer in het restaurant veel goed en zal ik hierom zeker nog een keer terug komen.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar alles klopt, onthaal zeer gemoedelijk, vriendelijk, heel goede bediening, ruime keuze in wijn, voorgerecht tot dessert, heel lekker, niets ontbrak, boter en lekker zeezout op tafel!
Dit is een voorbeeld van bediening
Waar de toerist gewaardeerd wordt!!

Datum van bezoek: juli 2019
29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle enthousiaste beoordelingen met name over de prettige, hartelijke bediening kan ik alleen maar onderstrepen ! Maar ook de keuken is voor mij heel plezierig geweest.
De kunst zal zijn het zo te houden, succes

Datum van bezoek: juni 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Via vrienden in The Lobby gegeten en dat was op zich best een goede ervaring. De menukaart is klein, maar met fijne gerechten, dus kiezen is niet moeilijk.
Bij het bestellen kregen we direct een fles koel water van het huis, overigens dit werd steeds aangevuld. Verder kwam er een goedgevulde broodmand op tafel met een bakje boter. Het is verstandig dit niet direct of samen met het voorgerecht volledig te nuttigen, want bij het hoofdgerecht geen aardappelen, pasta of andere koolhydraat achtige gerechten.
De smaak van de gerechten is prime, maar de porties zijn wel wat klein, dus een toetje is aan te raden (wat dan weer niet zo klein is).
De bediening is uiterst attent en zorgde via de keuken voor een aangepaste bijlage voor een gast die de standaard bijlage niet lustte.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die The Lobby Nesplein Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Lobby Nesplein Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!