“Een geweldige manier om musea te bezoeken!”

Drs. Kees Kaldenbach - VIP Private Art Day Tours
Van Gogh Museum Amsterdam Guided Tour with Art Historian
US$ 210,34*
Private Tour Stedelijk Museum Modern Art Amsterdam with Art Historian
Geclassificeerd als nr. 160 van 390 Tours in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Private Art Tours Door een ervaren kunsthistoricus, met een vlotte presentatie. Prive rondleidingen met VIP entree in vele musea in Nederland. VIP entree o.a. in het Rijksmuseum zonder wachtrijen. Historische wandelingen in oude steden.
Hollandsche Rading, Nederland
Niveau 3 bijdrager
17 beoordelingen
10 attractiebeoordelingen
“Een geweldige manier om musea te bezoeken!”
Beoordeeld op 29 maart 2015

Met Kees Kaldenbach als gids hebben we de tentoonstelling van Matisse in het Stedelijk Museum en de eregalerij in het Rijksmuseum bezocht. Het begon al geweldig, omdat we samen met Kees langs de lange wachtrijen mochten lopen, zo naar binnen! We waren enorm geboeid door zijn onuitputtelijke kennis van alles wat we zagen. En de ongedwongen en humoristische manier van vertellen liet ons de enorme drukte vergeten. We hebben een fantastisch bezoek gehad! Een echte aanrader, Kees, bedankt!

Bezocht Maart, 2015

1 beoordeling
“De kunst van Kees”
Beoordeeld op 9 maart 2015

L.S.

Voor het eerst na de geslaagde verbouwing bezochten wij het Rijksmuseum in Amsterdam. Een goede greep: een rondleiding door een kunsthistoricus die hier kind aan huis is. Kees Kaldenbach voerde ons bekwaam door de zalen van dit soms labyrintachtige gebouw. Met kennis van zaken, erudiet en een gezonde dosis humor wijdde hij ons in in de geheimen van de topstukken van deze immense kunstverzameling. Voor deze onvergetelijke uren..........bedankt Kees.

Gon & Kees.

Bezocht Maart, 2015
Kaldenbach, Eigenaar van Drs. Kees Kaldenbach - VIP Private Art Day Tours, reageerde op deze beoordeling, 25 maart 2015
Dank je wel… "erudiet en een gezonde dosis humor" ik denk dat een goed fundament is van wat een echt goede gids in huis moet hebben.
Alkmaar, Nederland
1 beoordeling
“Late Rembrandt”
Beoordeeld op 15 februari 2015

Een enthousiaste en bevlogen uitleg bij de Late Rembrandt tentoonstelling.
Was wel kort omdat er helaas geen rondleidingen gegeven mochten worden bleek later.

Bezocht Februari, 2015
"enthousiast en bevlogen". Klopt. Al sinds mijn 10e levensjaar kom ik in het Rijksmuseum !

Reizigers die Drs. Kees Kaldenbach - VIP Private Art Day Tours bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Drs. Kees Kaldenbach - VIP Private Art Day Tours geweest? Deel je ervaringen!