“Leuk voor de kids”
Beoordeling van Silverstone Partycenter

Silverstone Partycenter
Geclassificeerd als nr. 33 van 125 Recreatie en spellen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Silverstone is hét partycenter van Noord-Holland. Bij Silverstone kunt u karten op een spectaculaire kartbaan, lasergamen in een van de grootste lasergame arena’s van Europa, bowlen op onze spectaculaire bowlingbanen. Dineren in verschillende themaruimtes,kinderfeestjes organiseren en nog veel meer. Silverstone is de perfecte plek voor een personeelsfeest of een dagje uit! Bij Silverstone vindt u diverse zalen. Wij hebben ruimte voor wel 1.500 personen. Dus hoe groot uw evenement of feest ook is, bij ons kunt u zeker terecht. Omdat u bij Silverstone vele verschillende activiteiten onder één dak vindt zijn er talloze mogelijkheden voor uw feest of uitje.
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met neefje en 2 nichtjes wezen lasergamen. Tegenstanders waren 10 kids van 10 jaar. Leuke hindernissen en genoeg plaats om je te verbergen. Na afloop krijg je per persoon de resultaten op papier. Wel warm binnen. Aardige mensen bij Silverstone.

27 augustus 2017 beoordeeld

Altijd goeie service en leuke actieveteiten. De werkers daar zijn heel vriendelijk en de prijzen zijn ook niet verkeerd.

12 augustus 2017 beoordeeld

Gisteravond voor het eerst wezen karten hier met mijn man. Vooraf goed en vriendelijk geholpen bij het reserveren door Mirella. Ook ter plaatse oprecht sympathieke dame achter de balie. Drankjes normale prijs. Kartbaan leuk en twee heats gereden met nog 14 anderen. Wel druk dus maar evengoed leuke ervaring. Materiaal prima, sommige karts wat zwaarder sturen. Leuke avond gehad. We komen graag nog eens.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
31 juli 2017 beoordeeld

Voor iedereen is er wel wat te doen. Prima service en een prettig verblijf.
Een echte aanrander als je pubers bij je hebt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Bekijk meer beoordelingen
25 juli 2017 beoordeeld

Vandaag voor het eerst gekart hier. Het is er goed geregeld en je bent vlot aan de beurt. De kartbaan zelf is leuk, het rijdt lekker. Blauwe vlaggen worden goed gezwaaid al heeft niet iedereen op de baan het door. Het enige echte grote nadeel is dat de baan zo vol wordt gepropt dat je geen kans hebt om een snelle tijd te zetten omdat je constant bezig bent met andere karts inhalen. En dat is zeer jammer als kartliefhebber. Verder hebben we een leuke tijd gehad vandaag.

Reizigers die Silverstone Partycenter bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Silverstone Partycenter geweest? Deel je ervaringen!