“Voor elk wat wils”
Beoordeling van Silverstone Partycenter

Silverstone Partycenter
Geclassificeerd als nr. 34 van 126 Recreatie en spellen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Silverstone is hét partycenter van Noord-Holland. Bij Silverstone kunt u karten op een spectaculaire kartbaan, lasergamen in een van de grootste lasergame arena’s van Europa, bowlen op onze spectaculaire bowlingbanen. Dineren in verschillende themaruimtes,kinderfeestjes organiseren en nog veel meer. Silverstone is de perfecte plek voor een personeelsfeest of een dagje uit! Bij Silverstone vindt u diverse zalen. Wij hebben ruimte voor wel 1.500 personen. Dus hoe groot uw evenement of feest ook is, bij ons kunt u zeker terecht. Omdat u bij Silverstone vele verschillende activiteiten onder één dak vindt zijn er talloze mogelijkheden voor uw feest of uitje.
31 juli 2017 beoordeeld

Voor iedereen is er wel wat te doen. Prima service en een prettig verblijf.
Een echte aanrander als je pubers bij je hebt.

25 juli 2017 beoordeeld

Vandaag voor het eerst gekart hier. Het is er goed geregeld en je bent vlot aan de beurt. De kartbaan zelf is leuk, het rijdt lekker. Blauwe vlaggen worden goed gezwaaid al heeft niet iedereen op de baan het door. Het enige echte grote nadeel is dat de baan zo vol wordt gepropt dat je geen kans hebt om een snelle tijd te zetten omdat je constant bezig bent met andere karts inhalen. En dat is zeer jammer als kartliefhebber. Verder hebben we een leuke tijd gehad vandaag.

25 juni 2017 beoordeeld

Jammer dat ik zelf drinken moet halen voor mij en mijn goeie vriendin, En bij bowling is te warm. misschien slim als airco aan doet? Maar verder was leuk!

25 juni 2017 beoordeeld

We hebben genoten met de groep!!! We waren er met 25 mensen en alles is goed geregeld. Het is was ook fantastisch.

Bekijk meer beoordelingen
19 juni 2017 beoordeeld

Er is wat te doen voor iedereen. Lekker eten, aardige medewerkers en gezellige sweer. 100% aanrader!

Reizigers die Silverstone Partycenter bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Silverstone Partycenter geweest? Deel je ervaringen!