“Uitstekende faciliteiten”
Beoordeling van Silverstone Partycenter

Silverstone Partycenter
Geclassificeerd als nr. 30 van 117 Recreatie en spellen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Silverstone is hét partycenter van Noord-Holland. Bij Silverstone kunt u karten op een spectaculaire kartbaan, lasergamen in een van de grootste lasergame arena’s van Europa, bowlen op onze spectaculaire bowlingbanen. Dineren in verschillende themaruimtes,kinderfeestjes organiseren en nog veel meer. Silverstone is de perfecte plek voor een personeelsfeest of een dagje uit! Bij Silverstone vindt u diverse zalen. Wij hebben ruimte voor wel 1.500 personen. Dus hoe groot uw evenement of feest ook is, bij ons kunt u zeker terecht. Omdat u bij Silverstone vele verschillende activiteiten onder één dak vindt zijn er talloze mogelijkheden voor uw feest of uitje.
19 juni 2017 beoordeeld

Er is wat te doen voor iedereen. Lekker eten, aardige medewerkers en gezellige sweer. 100% aanrader!

7 juni 2017 beoordeeld

Telefonische reservering prima geholpen en zeer vriendelijk. Ook de heren bij de kartbaan waren behulpzaam

4 juni 2017 beoordeeld

Was heel leuk, maar bij lasergamen werkte me wapen niet bij de 3e ronde en moest ik helemaal terug om opnieuw een setje aan te doen, maar voor de rest helrmaal mooi

1 juni 2017 beoordeeld

Erg leuke ervaring en erg vriendelijk personeel. Zeker aan te raden als verjaardag of personeelsuitje

29 mei 2017 beoordeeld

Goede service, je hoeft niet lang te wachten. Eten is top en De activiteiten worden duidelijk uitgelegd.

Reizigers die Silverstone Partycenter bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Silverstone Partycenter geweest? Deel je ervaringen!