“Gezellig cafe”

Keukens: Iers
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
30 december 2017 beoordeeld

We waren hier recent voor een paar drankjes... de inrichting is zoals je van een ouderwets gezellig bruin cafe verwacht... De bediening is vriendelijk, maar druk... loop eens verder door tot achter bij de bar... en voel de dynamiek van zo'n cafe.

Datum van bezoek: december 2017

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een typische bruine kroeg. Super lokatie aan De Dam. Prijzen zijn echter schrikbarend. €5,40 voor een glas wijn, €10,50 voor een bittergarnituur.

Datum van bezoek: mei 2017
2 maart 2017 beoordeeld

Na een diner te hebben genuttigd bij de buren Grand Cafe Krasnapolsky heerlijk na kunnen genieten in deze bar; hele fijne bediening met uitgebreide drankkeuze.
Ingericht als klassiek bruin cafe met voldoende stoelen en tafeltjes en een lekkere bar om aan te hangen op de barkruk, de muziek is van alle tijden en het volume is precies goed.
Een gezellige aanrader.

Datum van bezoek: februari 2017
20 december 2014 beoordeeld

Hier, en ik sommige noodles singapore style werden genoemd.
Stukken van varkensvlees en garnalen kon zijn genummerd als 4 stukken op het bord maar het dessert was mooi. Zeer snel en serieus spul! Ik kom terug hier!

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer
20 september 2013 beoordeeld

Yip Fellows is een typische Irish bar op de Dam. Het uitzicht vanaf het terras is dan ook echt super! Ik kom hier regelmatig met vriendinnen om gezellig een drankje te drinken. Dit is één van onze favoriete bars! Ook de service is echt helemaal super! Je hoeft nooit lang te wachten en ook de kosten voor een drankje zijn erg goedkoop.

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Yip Fellows bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Yip Fellows geweest? Deel je ervaringen!