“Mooie Bierkaart”

Keukens: Nederlands, Bar, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Centrum
9 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijke en behulpzame uitbater. Ongedwongen atmosfeer. Echte bruine kroeg, waar je je direct thuis voelt.

Datum van bezoek: maart 2018

21 februari 2018 beoordeeld

we waren een nachtje in amsterdam en na een lekker dineetje een afzakkertje genomen in cafe Gollem. en daar was niks mis mee :-)

Datum van bezoek: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
20 februari 2018 beoordeeld

Mooi oud café in het centrum van Amsterdam. Enorm veel keuze in biersoorten, je weet van gekkigheid niet wat je moet kiezen. Helaas 2 akkefietjes met de barman(nen). Hadden we eindelijk contact met de barman, geeft die aan nu vrij te zijn en ons niet te bedienen... Daarna eindelijk contact met de tweede barman, bestel een Maredsous tripel, krijg ik een Maredsous blond... Wel excuses, maar niet een vervangend biertje wat ik een gemiste kans vond.

Datum van bezoek: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
29 december 2017 beoordeeld

Het blijft altijd moeilijk om keuzes te maken uit zoveel verschillende bieren je moet ook niet teveel kiezen dan gaat het fout

Datum van bezoek: november 2017
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed bruin café met ruime keuze! Je zit dicht bij elkaar waardoor je snel contact legt. Veel verschillende speciaalbiertjes.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Biercafe Gollem bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Biercafe Gollem geweest? Deel je ervaringen!