“super gezellige bar!”

Keukens: Nederlands, Bar, Eetcafé
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Centrum
1 augustus 2017 beoordeeld

Gollem is echt de gezelligste bar waar ik ooit ben geweest. Het is klein, maar dat maakt het knus. Iedereen maakt een praatje met elkaar, en de barmannen zijn aardig en behulpzaam! Ik ga in Amsterdam nooit meer naar een andere bar!

20 juli 2017 beoordeeld

De perfecte plek om een biertje te drinken. Doordat er een hoek in de bar zit, heb je snel contact met anderen. De bierkennis van de barman(nen) is gigantisch. Helaas is het soms op vrijdag- of zaterdagavond zo belachelijk druk dat ze geen tijd hebben voor een uitgebreid advies, maar op een doordeweekse middag en/of avond is het er geweldig!

6 juni 2017 beoordeeld

Top bieren van de tap, heerlijke kaasplank en vriendelijk personeel.
geweldig biercafé kom hier regelmatig.

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent lekker bier en onze gasten hebben zich hier prima vermaakt! Een aanrader voor een lekker fris tap biertje van t huis

6 maart 2017 beoordeeld

Een echt gezellig bruin café, zoals ze moeten zijn - met een hele gezellige sfeer en toffe cafébaas - je blijft gewoon graag uren zitten en een praatje doen met allen en iedereen die naast je zitten

Reizigers die Biercafe Gollem bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Biercafe Gollem geweest? Deel je ervaringen!