Vandaag geopend: 09:00 - 19:00

Frankv1961
Stramproy, Nederland
Lees alle 27 beoordelingen

Beoordeeld op 31 juli 2016

Vorige week voor de eerste maal Amsterdam bezocht ( moesten we al veel vroeger gedaan hebben natuurlijk ) en omdat we jaren geleden al eens met Baja Bikes een tochtje door Barcelona hadden gedaan en dit enorm was meegevallen hadden we besloten om dit eens te herhalen, en inderdaad het was weer voor 100% geslaagd, dankzij het goede weer maar vooral door onze jonge ( en grappige ) gids Frank en zijn collega. Zoals ik al had vermeld hebben we wederom een toffe en vooral leuke dag gehad, thx Baja Bikes!!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 16 juli 2016

Zeer goede gids Rachid, die bevlogen en diepgaande informatie had over veel stukjes Amsterdam. Mooie route langs de veel highlights.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 1 maart 2015

Leuke route door bruisend Amsterdam,de gids was echter minder. Keerde ons regelmatig de rug toe, meer gericht op andere gezin in de groep. Ook de informatie was matig. Tip: meer enthousiasme / betrokkenheid voor de gehele groep !

Datum van activiteit: februari 2015
Beoordeeld op 7 mei 2014

Dit is echt een aanrader. Wil je Amsterdam beter leren kennen doe dit dan op deze manier.
Wij waren met 2 kinderen 11 en 13 jaar oud. Voor hun was het een avontuur wat ze nooit meer vergeten.

Datum van activiteit: april 2014
Beoordeeld op 13 april 2014

Een leuke en heel leerrijke fietstocht door de Nederlandse hoofdstad onder begeleiding van gids Marc. Een aanrader !

Datum van activiteit: maart 2014